کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سونی اولین پهپادهای خود را با همکاری ZMP معرفی کرد

پس از یک ماه از زمان اعلام همکاری با کمپانی ZMP توسط سونی و تاسیس Aerosense، این کمپانی ژاپنی اولین پهپاد خود را که مجهز به دوربین‌ ساخت سونی است، معرفی کرد. حرکت سونی نشان از این دارد که این کمپانی مصرانه درصدد کسب سهم از بازار پهپادها است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کمپانی آئروسنس که باید آن را بازوی تولیدکننده‌ی پهپادهای سونی خواند، امروز پهپاد جدید خود را که به دوربین لنزی سونی مجهز شده، معرفی کرد. پهپاد AS-MC01-P یک کوادکوپتر است که علاوه بر داشتن قابلیت نشست و برخواست بصورت عمودی، از دوربین‌های لنز سری QX سونی نیز بهره می‌برد. دوربین مورد استفاده در این پهپاد QX30 نام دارد.

لنز-دوربین مورد استفاده در این پهپاد ساختاری شبیه به لنز دوربین‌های DSLR دارد و با توجه به قابلیت آن در اتصال به گوشی‌های هوشمند، می‌توان تصاویر با رزولوشن بالا را توسط این دوربین ثبت کرد.

پهپاد آئروسنس برای استفاده در مناطق شهری طراحی شده و با برخورداری از وزن سه کیلوگرمی قادر است ۱۵ تا ۲۰ دقیقه را با یکبار شارژ پرواز کند.

پهپاد AS-MC01-P با بهره‌گیری از سیستم هدایت خودکار قادر است در صورت تنظیم درون محدوده‌ی خاصی پرواز کند. این پهپاد به سیستم‌هایی نظیر جی پی اس، وای فای و سیستم ناوبری داخلی مجهز است. سیستم ارسال داده‌های این پهپاد از فناوری TransferJet سونی بهره می‌برد.

در جریان مراسم معرفی، توسعه‌دهندگان قابلیت تبدیل عکس‌های معمولی به سه بعدی را توسط این پهپاد نمایش دادند. پهپاد دیگر این کمپانی AS-DT01-E نام دارد که ساختار آن شبیه به هواپیما است. موتور تعبیه شده روی این پهپاد به گونه‌ای است که هم امکان پرواز مانند هلیکوپتر و هم هواپیما توسط این پهپاد وجود دارد. ویژگی اصلی این پهپاد امکان پرواز با سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است. تنها تعداد معدودی از پهپادهایر غیرنظامی قادرند به چنین سرعتی در زمان پرواز دست یابند. پهپاد ۷ کیلوگرمی سونی قادر است با حمل سه کیلو بار تا دو ساعت به پرواز ادامه دهد.

آئروسنس از سال آینده میلادی با هدف عرضه‌ی پهپادهای خود به مشتریان تجاری، محصولات خود را راهی بازار خواهد کرد. از جمله‌ی کاربردهای این پهپادها می‌توان به استفاده از آنها در معادن، زمین‌های کشاورزی و کارخانه‌های بزرگ صنعتی اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27946 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/02 تعداد مشاهده: 1373
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر