کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیر بخش سرویس موسیقی اپل از سمت خود کناره‌گیری کرد

یکی از تاثیرگزارترین مدیران سرویس جدید استریم موسیقی اپل یعنی ایان روجرز پس از گذشت تنها دو ماه از معرفی این سرویس از سمت خود کنار رفت تا اپل بدون او رقابت با اسپاتیفای را ادامه دهد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپل روز گذشته استعفای ایان راجرز، سرپرست بخش سرویس‌های رادیویی آنلاین اپل شامل ایستگاه Beats 1 را به صورت رسمی اعلام کرد. جدا شدن او از اپل برای همکاران و دوستان او بسیار غیرمنتظره بوده است. منابع نزدیک به روجرز می‌گویند او از اپل جدا شد تا به بریتانیا رفته و در شرکتی نامرتبط با استریم موسیقی و اپل، مشغول به کار شود. به نظر می‌رسد این کمپانی یک کمپانی نام آشنا است.

آقای روجرز از بزرگ‌ترین ستون های ایستگاه رادیویی Beats 1 به شمار می‌رفت که خوانندگان نام آشنای بسیاری در آن مشغول به کار بودند. وی کار خود را به عنوان موسس سایت Beastie Boys زمانی که در دانشگاه مشغول به تحصیل بود، آغاز کرد. او سپس در یاهو و کمپانی بازاریابی دیجیتال Topspin نیز کار کرد و در سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان مدیر عامل سرویس موسیقی در Beats استخدام شد. Beats شرکتی است که با ساخت هدفون‌های با کیفیت به شهرت رسیده است. این کمپانی سال گذشته با قیمت ۳ میلیارد دلار توسط اپل خریداری شد.

در حال حاضر تاثیر ترک اپل توسط روجرز بر روی سرویس موسیقی این شرکت مشخص نشده است. اپل اعلام کرده است که در حال حاضر ۱۱ میلیون نفر از سرویس رایگان این شرکت بهره می‌برند؛ اما کارشناسان برای قضاوت در مورد موفقیت آن، منتظر اتمام دوره‌ی سه ماهه‌ی رایگان این سرویس هستند تا با توجه به تعداد کاربران در مورد موفقیت این سرویس نظر بدهند.

گفتنی است اسپاتیفای که در حال حاضر حرف اول را در زمینه‌ی استریم موسیقی می‌زند، ۷۵ میلیون کاربر دارد که از این تعداد ۲۰ میلیون نفر از سرویس پولی این شرکت استفاده می‌کنند.

باید منتظر ماند و دید که خبر جدایی غیرمنتظره‌ی آقای روجرز از اپل چه تاثیری بر آینده‌ی سرویس استریم موسیقی این شرکت خواهد گذاشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28020 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/07 تعداد مشاهده: 1468
سافت گذر