کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316523 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

3 نکته ی مهم در خرید لپ تاپ

در ماه گذشته با بررسی لپ تاپ ZenBook UX305 ایسوس به این نتیجه رسیدم که این لپ تاپ باریک و سبک وزن می تواند ایده آل خوبی برای جایگزین لپ تاپ قدیمی ام باشد. از آنجاییکه قیمت این لپ تاپ به مبلغ 699 دلار مقرون به صرفه هم بود، تصمیم به خرید آن گرفتم و زمانی که فروشگاه مایکروسافت این لپ تاپ را با 100 دلار تخفیف به قیمت 599 دلار به حراج گذاشت بدون معطلی آن را سفارش دادم.


به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ اما حالا که این لپ تاپ به دستم رسیده و با آن کار می کنم کمی پشیمان هستم. اینجا بود که تصمیم گرفتم 3 نکته ی بسیار مهم که قبل از خرید یک لپ تاپ حتماً باید در نظر بگیرید را معرفی کنم:

1. حتماً به هارد SSD مجهز باشد


لپ تاپ ZenBook UX305 دارای هارد SSD است و بطور سخاوتمندانه ای 256 گیگابایت در اختیار کاربر می گذارد. این یکی از دلایلی بود که من این لپ تاپ را انتخاب کردم و باید بگوییم هرگز حاضر نیستم لپ تاپ بدون هارد SSD بخرم.

در حقیقت ارزش پرداخت هزینه ای بیشتر برای گزینه ی هارد SSD وجود دارد. سرعت این هارد بسیار بالاتر از هارد HD است. بعلاوه گرمای کمتری ایجاد می کنند و مصرف آن بسیار پایین است. این قابلیت ها برای یک لپ تاپ بسیار مهم هستند.

2. دکمه های کیبورد بک لایت باشند


این قابلیت که در کیبورد مک بوک ایر نیز وجود دارد به کاربر امکان تایپ در نور کم و حتی فضاهای تاریک را می دهد. من هرگز این قابلیت را در خرید لپ تاپ در نظر نمی گرفتم تا اینکه لپ تاپی با چنین قابلیت خریدم و متوجه مزیت آن شدم. البته معمولاً گزینه ی بک لایت کیبورد را روشن نمی کردم مگر اینکه در محیط کم نور کار می کردم.

افسوس که لپ تاپ ایسوس جدید من چنین قابلیتی را ندارد. پیش از این به این قابلیت به ظاهر کوچک توجهی نمی کردم، اما حالا کمبود آن را واقعاً احساس می کنم.

3. قبل از خرید یک لپ تاپ کیبورد و تاچ پد را حتماً تست کنید

هنگامی که یک لپ تاپ را آنلاین خریداری می کنید فقط امکان بررسی قابلیت هایی مثل وضوح بالای صفحه نمایش، SSD و پردازش سریع را دارید. اما واقعیت آن است که هیچ یک از این قابلیت ها در صورتی که لپ تاپ به لحاظ فیزیکی برای شما راحت نباشد به کار نخواهند آمد. بعلاوه در نظر داشته باشید که سه گزینه ی مهم در هر لپ تاپ برای یک کاربر بخش کیبورد، تاچ پد و صفحه نمایش آن است. اگر از نوع کیبورد راضی نباشید قطعاً آن لپ تاپ را دوست نخواهید داشت. اگر نرمی تاچ پد و نحوه ی اسکرول آن خوب نباشد از لپ تاپ رضایت نخواهید داشت.

و نمایشگر اگر مات نباشد، حساسیت به انعکاس نور می تواند شما را اذیت کند. مضاف بر این حداکثر تنظیمات روشنایی نور باید به قدر کافی بالا باشد. باید بگویم که لپ تاپ ZenBook وضوح تصویر خوبی دارد اما روشنایی تصویر به اندازه ی کافی بالا نیست. بنابراین زمانی که در یک اتاق پر از پنجره کار می کنم و نور محیط بالا است به سختی نمایشگر را می بینم.

نتیجه گیری:

قبل از خرید یک لپ تاپ آن را از نزدیک تست کنید. در حد توان از فروشگا های آنلاینی خرید کنید که در صورت پس فرستادن محصول هزینه ی اضافه دریافت نکنند. در این صورت اگر از خریدتان راضی نبودید چیزی از دست نداده اید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28162 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1394/06/19 تعداد مشاهده: 1972
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر