کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

شارپ اولین تلویزیون 8K دنیا را با ۱۳۳ هزار دلار عرضه می‌کند

هرچند هنوز محتوای کافی برای پشتیبانی از تلویزیون‌های 4K وجود ندارد، اما شارپ تصمیم گرفته تا پا را فراتر گذاشته و اولین تلویزیون 8K دنیا را روانه‌ی بازار کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شارپ وعده داده که ماه آینده‌ی تلویزیون 8K این شرکت با قیمت ۱۶ میلیون ین معادل ۱۳۳ هزار دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. این تلویزیون که با نام مدل LV-85001 شناخته می‌شود اولین تلویزیون 8K دنیا است که وارد بازار مصرف کننده می‌شود.

از آنجایی که این نمایشگر فاقد تیونر داخلی است نمی‌توان آن را جزو شاخه‌ی تلویزیون‌ها دانست. همچنین از آنجایی که هنوز محتوای 8K در دسترس نیست، این تلویزیون بیشتر برای آزمایش‌های مختلف بیشتر استفاده خواهد شد. البته شارپ فناوری ارتقاء رزولوشن تصویر را در این نمایشگر جای داده است تا بتوان محتواهای ضبط شده با رزولوشن پایین‌تر را در آن ارتقاء داده و در رزولوشن 8K مشاهده کرد.

همچنین شارپ، شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز بزرگ را مخاطب این نمایشگر می‌داند که می‌توانند درآن تبلیغات یا محتوای مورد نظر خود را در رزولوشن 8K یا ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل به نمایش درآورند. تراکم این نمایشگر ۸۵ اینچ به ۱۰۴ پیکسل در اینچ می‌رسد.

جالب است بدانید که اگر بخواهید محتوای 8K را به این تلویزیون ارسال کنید باید از چهار درگاه HDMI همزمان استفاده کنید تا پهنای باند مورد نیاز برای این رزولوشن فراهم شود.

شارپ از پنل‌های IGZO با نسبت کنتراست ۱۰۰٫۰۰۰:۱ در این نمایشگر استفاده کرده و زاویه‌ی دید آن را نیز ۱۷۶ درجه اعلام کرده است. این تلویزیون از ۳۱ اکتبر برای فروش در دسترس قرار می‌گیرد و قرار است در نمایشگاه CEATEC نیز به نمایش عموم درآید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28258 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/25 تعداد مشاهده: 1886
اخبار مرتبط
سافت گذر