کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

AVG قادر به فروش اطلاعات سوابق مرورگر کاربران است

حریم شخصی
AVG یکی از محبوب‌ترین آنتی‌ ویروس‌های کاربران است، اما به نظر می‌رسد با تغییراتی که در سیاست‌های حریم شخصی این کمپانی رخ داده کاربران با تردید بیشتر از این آنتی ویروس استفاده خواهند کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اخیرا شرکت امنیتی AVG تغییراتی را در سیاست‌های حریم شخصی خود اعمال کرده که بر اساس آن، این شرکت اجازه داردتا سوابق مرورگر کاربران را مشاهده کرده و این اطلاعات را به کمپانی‌های دیگر بفروشد. اگرچه این قانون جدید تا تاریخ ۱۵ اکتبر عملی نخواهد شد اما به قدری مهم است که از هم اکنون انتقادات به این سیاست آغاز شده است.

در سیاست حریم شخصی که با تیتر «ما چه اطلاعاتی را از شما جمع آوری می‌کنیم» آمده است:

ما اطلاعات غیر شخصی را برای ارائه پیشنهادهای رایگان جمع آوری می‌کنیم تا همیشه این پیشنهادهای رایگان باقی بمانند. موارد زیر شامل این اطلاعات است:

  • شناسه‌ی تبلیغاتی که با دستگاه شما تنظیم شده باشد.
  • تاریخچه و سوابق جستجوی مرورگری شما در وب که شامل متا داده‌ها هم می‌شود.
  • نوع سرویس دهنده اینترنت شما یا شبکه موبایلی مورد استفاده‌ که برای اتصال به سرویس‌های ما مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • اطلاعات دیگری از برخی اپلیکیشن‌های شخص ثالث که احتمالا بر روی دستگاه شما قرار دارد.
  • گاهی اوقات نیز سوابق مرورگر و جستجوی شما فقط شامل مواردی می‌شود که خودتان تعیین کرده باشید.

در حالی که پیش از این شاهد بوده‌ایم که حتی می‌توان از متاداده‌ها برای شناسایی و تعقیب کامل کاربران استفاده کرد، اما حال از آنجایی که شرکت AVG به جمع‌آوری این اطلاعات می‌پردازد اعلام کرده که فراداده‌ها اطلاعات شخصی نیست؛ بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، AVG می‌تواند این دسته از اطلاعات را به شرکت‌های شخص ثالث بفروشد.

یکی از سخنگویان AVG در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی Wired انگلستان گفته که تمامی تغییرات اعمال شده در سیاست‌های حریم شخصی به دلیل شفاف بودن موارد انجام یافته و کاربران می‌توانند از عدم فروش اطلاعات آن‌ها به منظور کسب درآمد مطمئن شوند. قوانین جدید از تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) اجرا خواهد شد. بنابراین اگر از این تاریخ به بعد شما از آنتی ویروس AVG استفاده کنید، سیاست‌های امنیتی جدید و جمع آوری اطلاعات شما توسط این شرکت را قبول می‌کنید. 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28339 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/30 تعداد مشاهده: 1530
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Azathoth 1394/06/30 18:27
کلا کشورهای بلوک شرق(سابق!) امکان نداره یک محصول سالم و کامل تولید کنن! یا کیفیت نداره یا استفاده اش سخت و غیرمعموله یا ضعیفه و... اگه همه چی خوب باشه قطعا معروفترین مشکل محصولات این کشورها رو داره!: مشکل امنیتی! lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus