کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316372 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت: ویندوز 10 حریم خصوصی کاربران را نقض نمی‌کند

مایکروسافت توسط برخی کاربران ویندوز به فروش اطلاعات جمع‌آوری شده به بنگاه‌های تبلیغاتی متهم شده است. حال این شرکت در پستی جواب این اتهامات را داده و مدعی است که اطلاعات جمع‌آوری شده تنها برای بهبود عملکرد استفاده می‌شود و به علاوه کاربر می‌تواند کنترل کاملی بر روی این داده‌ها داشته و جمع‌آوری آن‌ها را محدود کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایکروسافت برای رفع ابهام در مورد اتهام دزدی اطلاعات از کاربران خود، طی پستی پاسخ‌های لازم را داده است.

ابتدا تری مایرسن، قائم مقام شرکت در مورد داده‌هایی توضیح داده که ویندوز هنگام بسته شدن ناگهانی یک اپلیکیشن جمع‌آوری می کند و بیان کرده است که این داده‌ها برای رفع ایرادات جمع‌آوری می‌شوند و این گونه ادامه می‌دهد که:

این داده‌ها هیچ‌گونه فایل یا محتوایی خاصی از اطلاعات شخصی شما را شامل نمی‌شوند. ما گام‌های زیادی را برای جلوگیری از جمع‌آوری هرگونه داده‌ای که مختص کاربر خاصی باشد، برمی‌داریم. این عمل ما کارساز نیز بوده و یکی از شرکای ما درایور گرافیکی خود که دارای ایراد بود را با همین داده‌ها اصلاح کرده است.

مایکروسافت در مورد جمع‌آوری برخی اطلاعات شخصی نیز بیان می‌کند که این گونه داده‌ها برای ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش مختص هر کاربر جمع‌آوری می‌شوند. همچنین طبیعت کورتانا ایجاب می‌کند که برخی اطلاعات را جمع‌آوری کند؛ هر چند که کاربر می‌تواند دسترسی به داده‌ها در مورد نوشته‌ها، مکان‌ها و فعالیت‌های خود را نیز محدود کند.

همچنین ردموندی‌ها بر این مسئله تاکید دارند که ویندوز ۱۰ یا هر نرم‌افزار ساخت مایکروسافت هیچ گونه اطلاعاتی از ایمیل‌ها، فایل‌ها یا هرگونه اطلاعات دیگری را برای فروش به بنگاه‌های تبلیغاتی، جمع‌آوری نکرده و نخواهد کرد.

مایکروسافت در نهایت به این نکته نیز اشاره کرده است که به نگرانی‌های امنیتی کاربران خود توجه کرده و حتی در صورت نیاز قوانین مربوط به حریم خصوصی نرم‌افزارهای خود را نیز تغییر می‌دهد. این گام حرکت درستی از سمت ردموندی‌ها است تا دچار مشکلاتی که گوگل با آن در اروپا دست و پنجه نرم می‌کند، نشوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28491 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/07/07 تعداد مشاهده: 1375
سافت گذر