کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساندار پیچای اولین تغیراتش را به عنوان مدیر گوگل انجام داد

ساندار پیچای پس از در دست گرفتن امور در کمپانی گوگل، حال اولین تغییرات خود را در این کمپانی که زیر نظر آلفابت کار می‌کند، اعمال کرد. تغییرات ساندار پیچای در مورد انتصاب افراد به موقعیت‌های جدید است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همانطور که می‌دانید، گوگل دیگر ساختار گذشته را ندارد و با تشکیل یک هلدینگ با عنوان آلفابت، گوگل به همراه سایر کمپانی‌هایی که تحت نظر این کمپانی به فعالیت می‌پرداختند به زیر پرچم آلفابت رفتند. با توجه به اینکه لری پیج مدیریت آلفابت را بر عهده دارد، از این‌رو ساندار پیچای به صندلی ریاست در گوگل تکیه داده است. حال پس از گذشته مدتی، پیچای تغییرات مورد نظر خود را در سطح مدیریتی گوگل به انجام رسانده است.

ساندار پیچای، نیل موهان، قائم مقام بخش تبلیغات ویدیویی و تصویری کمپانی را به مقام قائم مقام ارشد این بخش ارتقا داده است. همچنین هیروشی لاکهایمر که هم‌اکنون به عنوان قائم مقام تیم اندروید ایفای نقش می‌کند، از این پس به در سمت قائم مقام ارشد اندروید، کروم و کروم‌کست انجام وظیفه خواهد کرد.

فیلیپ شیندلر نیز که به عنوان قائم مقام تبلیغات فصلی در گوگل فعالیت می‌کرد، سمت قائم مقام ارشد فروش و عملیات جهانی گوگل را در اختیار گرفته است.

هیروشی لاکهایمر از سال ۲۰۰۶ وارد گوگل شده است. لاکهایمر یکی از مهندسان کاربلد و توانای تیم اندروید است که به عنوان یکی از دوستان نزدیک پیچای نیز به شمار می‌رود. پیچای اعتماد زیادی به لاکهایمر دارد. با توجه به نقش جدید لاکهایمر، وی مسئولیت‌های جدیدی را در قبال اندروید بر عهده خواهد داشت که از جمله‌‌ی آن باید به تعامل با شرکای سخت‌افزاری و نظارت روی سایر پلتفرم‌ها نظیر اندروید اتو و گجت‌های پوشیدنی اشاره کرد.

دیو بروک، یکی دیگر از افرادی است که با در اختیار داشتن سمت قائم مقام اندروید، در بخش مهندسی وظایف بیشتری را بر عهده خواهد گرفت.

نیل موهان پس از آنکه گوگل کمپانی DoubleClick را تصاحب کرد، وارد این کمپانی شد. وی وظیفه‌ی مدیریت بخش درآمدزای آگهی‌های نمایشی گوگل را بر عهده داشت. در طی سال‌های گذشته وی در بخش آگهی‌های ویدیویی و یوتیوب نیز فعالیت‌های زیادی داشته و یک بازیگر بزرگ در عرصه‌ی تبلیغات است.

موهان یکی از کارکشته‌ترین افراد شاغل در گوگل است که کمپانی‌های بسیاری در پی جذب وی بوده‌اند. برای مثال می‌توان به دراپ‌باکس و توییتر اشاره کرد که در سال‌های گذشته تلاش‌های متعددی را برای در اختیار گرفتن وی دریغ نکرده‌اند. تغییرات جدید انجام شده در گوگل مربوط به بخش‌های حساسی است که می‌توان به جرات این بخش‌ها را به شریان‌های اصلی درآمد گوگل تشبیه کرد. باید دید که عملکرد افراد جدید چگونه خواهد بود و گوگل در برابر رقبایی نظیر فیسبوک چه عملکردی خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28675 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/07/18 تعداد مشاهده: 1533
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر