کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

SanDisk در حال بررسی خرید خود توسط دو شرکت رقیب است

شرکت SanDisk فعال بازار تولید تراشه با همکاری یک بانک، به دنبال راه‌هایی برای فروش بهتر تجارت خود بوده و حالا به‌نظر می‌رسد پیشنهادهایی از رقیبان خود دریافت کرده است.


The SanDisk corporate headquarters in Milpitas, Calif. on Wednesday, May 21, 2014.  (Nhat V. Meyer/Bay Area News Group)

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ میکرون تکنولوژی و وسترن دیجیتال دو شرکتی هستند که در حال مذاکره با SanDisk به‌منظور بررسی شرایط خرید احتمالی هستند. سن‌دیسک که مقر آن در کالیفرنیا است با همکاری شرکت ژاپنی توشیبا به اداره شرکت تولیدکننده فلش‌مموری در ژاپن می‌پردازد و به‌نظر می‌رسد در این قرارداد نیز به همکاری توشیبا نیاز دارد.

با این وجود همچنان هیچ تصمیمی گرفته نشده و گفتگوها در جریان است. لازم به ذکر است که سهام این شرکت با قیمت 61.77 دلار در بورس معامله می‌شود تا نتیجتا ارزش این شرکت 12.6 میلیارد دلار برآورد شود.

SanDisk یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های فلش‌مموری، نوعی از تراشه‌ها است که به عنوان فضای ذخیره‌‌سازی در گوشی‌های همراه و البته رایانه‌ها و دیتاسنترها مورد استفاده قرار می‌گیرند. Micron رقیب این شرکت بوده و وسترن دیجیتال نیز تولید دیسک سخت بر پایه دیسک‌های مغناطیسی گردان را برعهده دارد و به‌نظر می‌رسد با در اختیار گرفتن منابع تولید فلش‌مموری قصد دارد همچنان در رقابت محصولات تولید شده جدید حضور داشته باشد.

این در حالی است که مسئولان سن‌دیسک و Irvine (نماینده وسترن دیجیتال در کالیفرنیا) از اظهارنظر در این خصوص امتناع کرده‌اند. سال جاری تا این‌ زمان یکی از مهم‌ترین سال‌ها در ادغام و خرید و فروش شرکت‌های تولیدکننده نیمه‌هادی بوده است. شرکت‌های حاضر در این صنعت 300 میلیاد دلاری با افزایش هزینه‌ها و کاهش مشتریان روبرو شده‌اند و نتیجتا راهی به جز ادغام و یا واگذاری برای آن‌ها باقی نمانده است. سال گذشته وسترن دیجیتال سرمایه‌گذاری 3.8 میلیارددلاری از دانشگاه Tsinghua دریافت کرده بود تا این سرمایه را برای بستن قراردادهای جدید مورد استفاده قراردهد.

این در حالی است که سن‌دیسک و میکرون رقابت سختی با شرکتی مانند سامسونگ الکترونیکس دارند. شرکت سامسونگی که در حال حاضر در تولید تراشه‌های حافظه،  بازار را در دست داشته و یکی از مشتریان نیمه‌هادی‌های ذخیره‌سازی در بخش تولید گوشی‌های هوشمند هم هست. لازم به ذکر است که تراشه‌های فلش‌مموری در خواندن و نوشتن داده‌ها سریع‌تر بوده و انرژی کمتری مصرف می‌کنند تا نهایتا گزینه‌‌ای جذاب به‌منظور استفاده در دیتاسنترهای شرکت‌هایی مانند گوگل و آمازون باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28766 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/07/23 تعداد مشاهده: 1993
سافت گذر