کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316416 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه سرعت اینترنت وای-فای خود را افزایش دهیم

سرعت اینترنت یکی از اصلی‌ترین شکایت‌های همیشگی ما کاربران اینترنت بوده و به خصوص در ایران مشکلات سرعت کم همواره به گردن سرویس دهنده و مخابرات ( شرکت زیرساخت) انداخته شده که در بسیاری از موارد درست هم هست. اما واقعیت این است که در بسیاری از اوقات تنظیمات و مشکلات Wi-Fi خانه‌ها و محل کار ما هم جزو دلایل کندی اینترنت است. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به چند راه حل برای افزایش سرعت شبکه‌های داخلی خانگی :

-
به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ بهتر از با یک تست سرعت شروع کنیم. سایت‌هایی مثل Speedtest یا Geek Squad یا حتی ابزارهایی که برخی خدمات دهندگان اینترنت در اختیارمان می‌گذارند نقطه شروع خوبی است. اگر احساس می‌کنید به خاطر دور بودن از روتر ممکن است سرعت شما کمتر باشد با نزدیک شدن به روتر تست را انجام دهید. همچنین - - خوب است یک بار با استفاده از کابل مستقیما روتر را به کامپیوتر متصل کنید و سپس تست سرعت بگیرید و تفاوت‌ها را ببینید. 

- اگریک مودم عهد عتیق دارید بهتر است روتر جدیدتری بخرید. مودم‌های جدید تکنولوژی‌های ارتباطی جدیدتری را پشتیبانی می‌کنند و سرعت اینترنت را بهبود می‌دهند. 

- هرازچندگاهی روتر را روشن و خاموش کنید. این امکان در بسیاری اوقات سرعت اتصال شما را افزایش می‌دهد.

- روتر وایرلس را در نقطه مرکزی در خانه یا محل کار قرار دهید و آن را پشت وسایل دیگر یا زیر میز نگذارید. تداخل فرکانسی در داخل خانه می‌تواند باعث کاهش سرعت اینترنت بی سیم شود. اگر در یک محله شلوغ و پر از شبکه‌های وای-فای زندگی می‌کنید یا در داخل محل زندگی یا کار از دوربین‌های مدار بسته بی سیم، تلفن بی سیم یا دیگر تجهیزات صوتی و تصویری که بی سیم هستند استفاده می‌کنید خوب است بدانید که ممکن است کندی اتصال شما به اینترنت می‌تواند ناشی از آن‌ها باشد. روترها معمولا کانال‌های فرکانسی مختلفی را پشتیبانی می‌کنند و در بسیاری اوقات روی کانال‌های پیش فرض ( ۶ یا ۱۱) قرار دارند. از داخل تنظیمات داخل روتر می‌توان کانال‌های فرکانس را تغییر داد و باعث افزایش قدرت سیگنال شد. همچنین استفاده از روترهای دوباند (Dual Band) باعث تداخل کمتر می‌شوند و استفاده از آن‌ها توصیه می‌شود. مطمئن شوید که شبکه شما با تنظیمات WPA پسورد محافظت می‌شود و امکان هک آن به حداقل رسیده است. اگر یک همخانه دارید ممکن است در بسیاری اوقات نوع استفاده او باعث کاهش سرعت اینترنت شما شود. بعضی روترها امکان تغییر تنظیمات Qos ( کیفیت سرویس) را دارند به این ترتیب که می‌توانید به دستگاه‌های متصل به روتر اولویت ترافیک بدهید.

- اگر همه این موارد را انجام دادید و هنوز سرعت اینترنت شما کند و دارای مشکل است شک نکنید که مشکل از همان خدمات دهنده یا مخابرات ( شرکت زیرساخت ) است. برای آن فعلا راه حلی نداریم. 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28831 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/07/27 تعداد مشاهده: 2509
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر