کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار نتایج آزمایش عمر شارژ باتری نکسوس 5X و نکسوس 6P

همان‌گونه که مستحضر هستید، گوگل وظیفه تولید نسل جدید نکسوس را به ال‌جی و هواوی محول کرده و از چندی پیش نیز شاهد عرضه رسمی نکسوس های 6P و 5X به بازار هستیم.


Nexus-5X-vs-Nexus-6P-8-w782

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ نکسوس 6P که با همکاری هواوی طراحی و ساخته شده است، یک سر و گردن چه از لحاظ ظاهری و چه سخت‌افزاری نسبت به نمونه ساخته شده توسط ال‌جی بالاتر است؛ که بالطبع نیاز به باتری قدرتمندتری نیز دارد.

نکسوس‌های جدید گوگل از شارژ سریع به کمک پورت یو‌اس‌بی نوع C بهره می‌برند و این خبر خوبیست، اما با یک بار شارژ کردن باتری آن‌ها در شرایط یکسان چه مدت زمانی می‌تواند انرژی دستگاه را تأمین کنند؟

نکسوس 6P از یک باطری 3450 میلی‌آمپر ساعتی غیرقابل تعویض استفاده می‌کند، این در حالیست که 5X نیز دارای یک باتری جدانشدنی 2700 میلی‌آمپری است. حال وب‌سایت منبع در یک آزمایش برابر عمر شارژ باتری این دو محصول را مورد ارزیابی قرار داده است.

در این آزمایش میزان روشنایی صفحه به اندازه معمول مصارف خانگی به مقدار  200 nits تنظیم‌ شده و اسکریپتی بر روی گوشی راه‌اندازی می‌شود که فعالیت‌های رایج در یک گوشی هوشمند را تقلید می‌کند. پس از انجام این آزمایش باتری نکسوس 6P توانست دستگاه را به مدت 6 ساعت و 24 دقیقه سرپا نگاه دارد که نزدیک به عمر باتری Moto X Pure است؛ با این حال نسبت به آیفون 6 اس و گلکسی نوت 5 سامسونگ عملکرد ناامید کننده‌ای از خود به نمایش گذاشته است.

Google-Nexus-5X-battery-life-test-results-are-out (1) Google-Nexus-5X-battery-life-test-results-are-out (2)

موضوع جالبی دیگری که حین انجام این آزمایش کشف شده، این است که اگر نکسوس 6P را از طریق کابل یو‌اس‌بی نوع C به نکسوس 5X وصل کنید، 6P شروع به شارژ کردن 5X می‌کند. این نکته را نباید از یاد برد که اندروید 6 دارای قابلیتی به نام Doze است که می‌تواند عمر باتری را تا حدی افزایش دهد با این حال در این آزمایش که نتایج کامل آن در جدول فوق مشاهده می‌شود مورد استفاده قرار نگرفته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28900 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/08/04 تعداد مشاهده: 1739
سافت گذر