کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کوالکام دو مودم LTE جدید برای اینترنت اشیا معرفی می‌کند

پیش از این در زومیت خواندید که کوالکام طرح جدیدی برای دوربین‌های خانه‌های هوشمند ارائه داده و قصد دارد با استفاده از پردازنده‌های خود این دوربین‌ها را سریع‌تر و البته بهینه‌تر کند. حالا این شرکت خبر از معرفی ۲ مودم LTE در حوزه اینترنت اشیا داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شرکت کوالکام قصد دارد دو مودم جدید ویژه اینترنت اشیا معرفی کند. MDM9207-1 و MDM9206‌ دو مودم جدید کوالکام هستند که به نظر می رسد برنامه‌های زیادی برای آن‌ها تدارک دیده شده است. هرچند که نام آن‌ها برای به خاطر سپردن دشوار است ولی قدم‌های مهمی از سوی کوالکام در دنیای اینترنت اشیا به شمار می‌روند. هر دو مودم از LTE پشتیبانی می کنند و به نظر می‌رسد که کوالکام برنامه‌هایی برای جاسازی این مودم‌ها درون خودروهای شهری دارد. برای مثال از این مودم‌ها می‌توان برای ارسال داده‌های جمع آوری شده یا هشدارهایی در مورد ترکیدن لوله‌های خیابان استفاده کرد.

کوالکام معتقد  است که یکی دیگر از کاربردهای این مودم‌ها در کنتورهای آب و برق است. این شرکت مدعی است که بجای این که یک مامور هر ماه برای خواندن اعداد روی کنتورها به منازل مراجعه کند، مودم نصب شده روی این کنتور می‌تواند هر ماه در زمان مورد نیاز روشن شود و اطلاعات مورد نیاز را به فضای ابری ارسال کند. 

همچنین از آنجا که نیاز نیست این مودم دائم روشن باشد و هر ماه فقط در برخی مواقع مورد نیاز روشن می‌شود کوالکام مدعی است که عمر باتری این مودم‌ها تا ۱۰ سال پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود. 

از سوی دیگر با توجه به این که مودم‌ها از شبکه LTE پشتیبانی می کنند، کوالکام امیدوار است تا مودم‌هایش به مراتب بیش از این در صنعت اینترنت اشیا توسط سایر شرکت‌های دنیای فناوری  مورد استفاده قرار بگیرند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28910 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/08/06 تعداد مشاهده: 1273
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر