کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش فروش ۱۲/۶ درصدی تبلت در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵

این روزها بازار فروش تبلت برخلاف گذشته رونقی ندارد و با روند نزولی همراه شده و تمام کمپانی‌ها در این حوزه شاهد کاهش فروش در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ بوده‌اند. گزارش منتشر شده توسط IDC نشان از این دارد که این کاهش فروش به بیش از ۱۲.۶ درصد در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی رسیده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ براساس گزارش جدید منتشر شده توسط IDC، میزان فروش تبلت‌ها در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی با کاهش ۱۲.۶ درصدی همراه بوده که این کاهش فروش گریبان تمام کمپانی‌های فعال در این حوزه را گرفته و حتی اپل نیز در زمینه‌ی فروش تبلت دچار مشکل شده‌ است. حتی پس از معرفی آیپد پرو اپل نیز شایعاتی منتشر شده که نشان از پایین بودن فروش به دلیل وجود مشکلات در فرآیند تولید دارد.

همانطور که اشاره کردیم این کاهش فروش گریبان تمام بازیگران بازار را گرفته است، بطوریکه در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی تولیدکنندگان شاهد کاهش فروش تبلت با رقم بیش از ۱۲.۶ درصدی بوده‌اند که به این ترتیب میزان فروش این دستگاه‌ها در مجموع بیش از ۴۸.۷ میلیون دستگاه کاهش یافته است.

TabletInt

اپل در حال حاضر همچون گذشته بزرگ‌ترین عرضه کننده‌ی تبلت به شمار می‌رود. این کمپانی با عرضه‌ی بیش از ۹.۹ میلیون دستگاه تبلت به بازار که شامل ۲۰.۳ درصد از بازار تبلت‌ها می‌شود، عنوان نخست را در اختیار دارد. در رتبه‌ی بعدی، سامسونگ بزرگ‌ترین رقیب کاپرتینویی‌ها به شمار می‌رود که ۱۶.۵ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. این کمپانی کره‌ای موفق شده تا در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی بیش از ۸ میلیون دستگاه تبلت روانه‌ی بازار کند.

لنوو، ایسوس و هواوی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سهم هر یک از این سه کمپانی به ترتیب ۶.۳، ۴ و ۳.۷ درصد است. با نگاهی به جدول زیر می‌توان به روشنی دید که میزان فروش کمپانی‌هایی نظیر هواوی و لنوو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. این افزایش در مورد هواوی کاملا محسوس است، چراکه رشد فروش این کمپانی چینی که در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند نیز موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی در سال جاری شده، بیش از ۱۴۷ درصد است. نتیجه‌ی چنین افزایش فروشی در بازار تبلت‌ها باعث دوبرابر شدن سهم هواوی از بازار شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28975 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/08/09 تعداد مشاهده: 1327
اخبار مرتبط
سافت گذر