کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به زودی می توانید بازی های PS4 را به PC خود منتقل کنید

در اوایل سال جاری مایکروسافت قابلیتی را معرفی کرد که اجازه می دهد تا بازیکنان بازی های ایکس باکس خود را به کامپیوتر خود منتقل کنند. در حال حاضر، به نظر می رسد که یک توسعه دهنده مستقل قرار است به ارائه یک ابزار مشابه برای پلی استیشن 4 اقدام کند.



به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ در اوایل سال جاری مایکروسافت قابلیتی را معرفی کرد که اجازه می دهد تا بازیکنان بازی های ایکس باکس خود را به کامپیوتر خود منتقل کنند.
در حال حاضر، به نظر می رسد که یک توسعه دهنده مستقل قرار است به ارائه یک ابزار مشابه برای پلی استیشن 4 اقدام کند.

توسعه دهنده این نرم افزار، که با نام مستعار Twisted معروف است، زمانی در بین طرفداران پلی استیشن شناخته شد که یک برنامه رسمی را که قابلیت بازی از راه دور بین پلی استیشن 4 و برخی گوشی های هوشمند خاص سونی را ارائه میداد را به گونه ای اصلاح کرد که این قابلیت را در تمامی گوشی هایی که سیستم عامل اندروید داشتند در دسترس قرار میداد. پروژه فعلی او بر پایه همان تلاش قبلی وی است، که این بار گوشی های هوشمند را با یک کامپیوتر جایگزین میکند.

در حالی که این ابزار به طور کامل غیر رسمی است، به احتمال زیاد در زمان انتشار آن برچسب قیمت 10 دلاری ای خواهد داشت. Twisted مدعی است که این بودجه صرف پرداخت هزینه های زندگی وی خواهد شد و به او کمک خواهد کرد تا به توسعه دادن برنامه ها و ابزار های دیگر ادامه دهد، چراکه ثبات در بهبود ابزار و دیگر ترفند به احتمال زیاد مورد نیاز خواهد بود.



با این حال، باید دید که آیا سونی به Twisted اجازه خواهد داد که محصول خود را توزیع کند یا خیر. این ایده یک نرم افزار شخص ثالث که این نوع از قابلیت ها را ارائه میدهد به خودی خود مساله مشکل سازی است، و دریافت پول برای این قابلیت ها به نظر می رسد یک پرچم قرمز بزرگ از دید شرکت های بزرگ باشد. دریافت پول برای این برنامه بیشتر می تواند مسائل را پیچیده تر کند، به خصوص اگر این برنامه شامل کدهایی از نسخه های قبلی نرم افزار خود سونی باشد.

سونی هنوز هیچ برنامه ای برای ارائه دادن ابزار پخش بازی بر روی PC ندارد، به احتمال زیاد به این دلیل که این نوع و مدل استفاده به طور معمول به عنوان یک نقطه عطف فروش برای دستگاه های دستی سونی استفاده می شده است. هم گوشی های هوشمند و هم پلی استیشن ویتا سونی به طور کامل از قابلیت بازی از راه دور پلی استیشن 4 در مواد بازاریابی نهایت استفاده را برده اند.

در اوایل هفته، Twisted برنامه خود را برای منتشر کردن این ابزار بازی از راه دور در امروز به اشتراک گذاشته بود، اما به نظر می رسد که هنوز هم برخی ریزه کاری ها وجود دارد که در آخرین لحظات باید انجام شود قبل از اینکه این پروژه آماده انتشار شود. امروز صبح یک پست از حساب توییتر او منتشر شد که میگفت: "من شک دارم که کار پروژه امروز تمام شود اما من تمام تلاشم را میکنم."

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29363 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: 9 صبح تاریخ خبر: 1394/09/10 تعداد مشاهده: 2015
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر