کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت سرفیس فون را نیمه دوم سال ۲۰۱۶ معرفی می‌کند

زمانی که می‌خواهید گوشی جدیدی خریداری کنید، به طور منظم گوشی‌های بهتری معرفی می‌شوند که شما را در خرید گوشی هوشمند جدید مردد می‌کنند. برای طرفداران ویندوز فون این گوشی سرفیس فون است که این افراد مدت زیادی منتظر معرفی آن هستند و حالا بنابر شایعات جدید به نظر می‌رسد نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بنابر گزارش‌های جدید، ظاهرا مایکروسافت در حال کار بر روی سرفیس فون است تا آن را نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ معرفی کند. پس از معرفی لغت سرفیس و سرفیس پرو در سال ۲۰۱۲، بسیاری از کاربران و طرفداران ویندوز فون همواره از مایکروسافت تقاضا داشته‌اند تا این شرکت گوشی معرفی کند که بتواند فعالیت‌های این شرکت را در زمینه‌ی کامپیوترهای شخصی نمایان کرده و به نوعی عملکرد یک کامپیوتر را نیز داشته باشد. هر چند تلاش اول مایکروسافت برای معرفی سرفیس چندان موفقیت آمیز نبود اما ایده‌ی سرفیس فون همچنان به قوت خود باقی بود.

با موفقیت نسبتا خوب سری سرفیس، تقاضا برای معرفی سرفیس فون نیز قوت گرفت و حالا به نظر می‌رسد این تقاضا به گوش ردموندی‌ها رسیده است. بنابر گزارش‌های جدید مایکروسافت در حال حاضر بر روی سرفیس فون کار می‌کند اما این پروژه بلند مدت بوده و ممکن است نام و ظاهری کاملا متفاوت با رندرها داشته باشد.

منابع آگاه خبر از منتفی شدن پروژه‌ی معرفی گوشی با پردازنده‌ی اینتل و سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل که قرار بود ماه مه سال ۲۰۱۶ معرفی شود، می‌دهند. در عوض پرچمداری کاملا متفاوت در دست طراحی توسط پانوس پن و تیم مهندسانی است که سرفیس بوک و سری سرفیس را طراحی کرده‌اند. به نظر می‌رسد این گوشی نیمه‌ دوم سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

panos panay e5420

باید به این نکته اشاره کرد که زمان‌بندی‌های ارائه شده در حد شایعه هستند و نمی‌توان آن‌ها را تایید کرد. مایکروسافت نیز این شایعات را رد یا تایید نکرده است. از طرفی شایعاتی مبنی بر همکاری اینتل و مایکروسافت برای معرفی گوشی تمام فلزی با قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های Win32 نیز می‌دهند.

با این حال مشخص نیست که کدامیک از این شایعات به حقیقت خواهند پیوست. به علاوه منابع ارائه دهنده‌ی اطلاعات مذکور، اطلاعاتی جزئی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده و بیان کرده‌اند که پانوس پانای و تیم طراحی او طراحی‌های متعددی را مدنظر قرار داده‌اند. پانوی و گروه او ممکن است طراحی سرفیس فون را به ورای یک گوشی فلزی یا حتی گوشی‌های هوشمند معمول بازار ببرند.

به علاوه این منابع به این نکته اشاره داشته‌اند که اینتل در همکاری و تعامل تنگاتنگ با مایکروسافت برای معرفی گوشی جدید ردموندی‌ها است. اما سوال اینجا است که آیا پردازنده‌ی اینتل می‌تواند از پس انجام عملکردها به عنوان گوشی موبایل و هم به عنوان کامپیوتر برآید یا خیر.

به علاوه این منابع بیان کرده‌اند که گوشی جدید مایکروسافت سال آینده در تابستان یا در پاییز معرفی خواهد شد. معرفی گوشی جدید در تابستان آینده یا حتی پاییز در واقع یک سال پس از معرفی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال است و طبیعی است که انتظار معرفی گوشی جدید در این زمان از سوی ردموندی‌ها را داریم.

ممکن است علاقمندان به ویندوزفون‌ها بالاخره شاهد معرفی سرفیس فون باشند اما نکته‌ی دیگری که در این شایعات به چشم می‌خورد جدییت مایکروسافت در زمینه‌ی ساخت گوشی‌های هوشمند است. این که مایکروسافت تیم طراحی سرفیس‌ها را برای ساخت گوشی‌ آینده‌ی خود در نظر گرفته است نشان از جدیت بالای این شرکت دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29368 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/09/11 تعداد مشاهده: 2158
سافت گذر