کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316274 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ‌پی بر روی تبلت‌های هم قیمت آیپد تمرکز می‌کند

اچ‌پی از سال ۲۰۱۳ که تبلتِ ارزان قیمتِ HP Slate 7 را معرفی کرد بر روی تولید تبلت‌های رده پایین اندرویدی با حاشیه‌ی سود کم تمرکز کرد و حال گزارش شده که این کمپانی قرار است تغییر رویه داده و تبلت های رده‌بالای گران قیمت با حاشیه‌ی سود بالا تولید کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گزارش شده که اچ‌پی قصد دارد تا سیاست جدیدی را در شاخه‌ی تبلت‌های تولیدی خود اعمال کند و در آن تبلت‌های رده بالا با قیمت معادل آیپد‌های اپل و با حاشیه‌ی سود بالا عرضه کند. البته اچ‌پی نسل جدید از تبلت‌های سابق خود را نیز ارائه خواهد کرد.

اچ‌پی اخیرا به دو بخش و دو کمپانی مستقل تقسیم شد یک بخش بر روی کالاهای مخصوص مصرف کننده تمرکز کرده و دیگری به سرویس‌ها و محصولات مرتبط با شرکت‌ها می‌پردازد. به این ترتیب اچ‌پی قادر خواهد بود تا تبلت‌هایی را تولید کند که در بازار کسب و کارها به فروش برسد. همچنین تبلت‌های اچ‌پی می‌توانند در مصارف آموزشی، شخصی یا موارد مرتبط با سلامت و پزشکی مورد استفاده قرار گیرند.

با وجود اینکه در جمعه‌ی سیاه و دوشنبه‌ی سایبری، حجم بالایی از تبلت‌های اچ‌پی به فروش رسیدند، اما همچنان در وب‌سایت این شرکت می‌توان تبلت‌هایی مانند HP Envy 8 Note با پردازنده‌ی اتم و سیستم‌عامل ویندوز را مشاهده کرد که موجودی کافی برای فروش به مشتری دارند. دو نسخه از این تبلت با قیمت‌های پایین‌تر از آیپد یعنی ۳۲۹ و ۴۲۹ دلار به فروش می‌رسند. تبلت ۸ اینچی و ارزان قیمت اچ‌پی نیز با نام HP Slate 8 به همراه سیستم‌عامل اندروید و پردازنده‌ی Snapdragon 801 با قیمت‌های ۴۶۹ دلار به فروش می‌رسد.

دیوید کاولین - مدیر بخش سیستم‌های شخصی اچ‌پی در این باره گفته است:

ما قصد داریم بر روی سود و رشد تمرکز کنیم و این موضوع با تولید تبلت‌های ارزان قیمت امکان پذیر نیست. ما بر روی ابزارهای موبایل مخصوص کسب و کارها تمرکز خواهیم کرد و محصولاتی را ارائه می‌کنیم تا در شرکت‌ها، مراکز آموزشی، خرده فروشی‌ها و مراکز پزشکی و مرتبط با سلامت مورد استفاده قرار گیرند.

براساس گزارشی که Canalys منتشر کرده است، اچ‌پی که روزی بیشترین فروش PC و تبلت را در دنیا داشت، حالا پس از لنوو و اپل در جایگاه سوم قرار گرفته و دل و سامسونگ نیز به ترتیب پس از اچ‌پی در جایگاه چهارم و پنجم پرفروش‌ترین‌های جهان جای گرفته‌اند. حال به نظر می‌‌رسد اچ‌پی در تلاش است تا جایگاه سابق خود را تصاحب کند و البته در این راه باید با دو رقیب پرقدرت خود یعنی لنوو و اپل رقابت کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29391 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/09/13 تعداد مشاهده: 2067
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر