کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سبکترین لپتاپ دنیا توسط LG ساخته شد

lg gram 15(2)

به گزارش سافت گذر به نقل از زوم تک، ال جی قرار است در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ دست پر وارد شود و سایر رقبا را در زمینه های مختلف به چالش بکشاند.

اگرچه لپتاپ ها جزء دستگاه های قابل حمل به شمار می روند،اما وزن زیاد آن ها،قابلیت جابجایی را با مشکل همراه می کند.ال جی به تازگی برای رفع این دغدغه از یک لپتاپ ۱۵.۶ اینچی رونمایی کرده است که سبکترین در کلاس خود در دنیا به شمار می رود.
داشتن تنها ۹۸۰ گرم وزن سب خواهد شد تا این لپتاپ به محصولی منحصربفرد تبدیل شده و اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان و اساتید که نیاز مبرم به جابجایی سیستم ویندوزی خود دارند،استقبال زیادی از این محصول کنند.

(lg gram 15(2 با این حساب و با فرض درست بودن ادعای شرکت ال جی،از این پس مک بوک ایر شرکت اپل عنوان سبک ترین لپ تاپ جهان را از دست داده و این عنوان را به محصول جدید شرکت ال جی که LG Gram 15 نام گرفته تقدیم خواهد کرد.
طراحی زیبا و عمر باتری مناسب در برابر میزان وزن دستگاه به طور حتم بازار سایر دستگاه های قابل حمل را تحت تاثیر قرار داده و افرادی که به طور دائم و پیوسته به جابجایی سیستم خود نیاز دارند را مشتری تضمینی خود خواهد کرد.

البته این شرکت کره ای با اعلام اطلاعات پایه از این لپتاپ،علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر از این محصول را به نمایشگاه سال آینده CES که در لاس وگاس برگزار می شود دعوت کرده است.گفتنی است CES 2016 در هفتم ژانویه هر سال (۱۹ دی ماه) در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.گفتنی است در این لپتاپ از نسل ششم پردازنده های ساخت اینتل استفاده شده و سیستم عامل آن نیز ویندوز ۱۰ است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29552 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زوم تک تاریخ خبر: 1394/09/28 تعداد مشاهده: 1803
کلید واژه ها: , , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر