کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حدود نیمی از گجت‌ها در هفته‌ کریسمس ساخت اپل بود

 بنابر گزارش موسسه‌ی تحلیلی فلوری که متعلق به یاهو است، ۴۹.۱ درصد از گجت‌های هوشمند فروخته شده در روزهای ۱۹ تا ۲۵ دسامبر متعلق به اپل و گوشی‌های آیفون و تبلت آیپد بوده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بار دیگر آیفون‌ها و آیپدهای اپل حدود نیمی از گجت‌های فعال شده در کریسمس را به خود اختصاص داده‌اند. بنابر گزارش موسسه‌ی تحلیلی فلوری، اپل در فاصله‌ی بین ۱۹ تا ۲۵ دسامبر بیش از ۴۹.۱ درصد از گجت‌های هوشمند فعال شده را به خود اختصاص داده که البته در مقایسه با سال گذشته ۲.۲ درصد افت داشته است.

سامسونگ با در دست داشتن ۱۹.۸ درصد از گجت‌های هوشمند فعال شده در این بازه در جایگاه دوم قرار گرفته است. این مقدار در قیاس با سال گذشته ۲.۱ درصد رشد داشته است که نشان می‌دهد به ازای افت اپل، سامسونگ رشد داشته و میزان فروش خود را افزایش داده است. سهم نوکیا از ۵.۸ درصد سال ۲۰۱۴ به ۲ درصد رسیده اما توانسته جایگاه سوم را از آن خود کند. ال‌جی و شیائومی نیز با ۱.۷ و ۱.۵ درصد در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

این داده‌ها نشان می‌دهند که تقاضا برای فبلت‌ها بار دیگر افزایش یافته است. سال ۲۰۱۳ فبلت‌ها ۴ درصد از گوشی‌های هوشمند فعال شده در روزهای ۱۹ تا ۲۵ دسامبر را به خود اختصاص داده بودند. این مقدار در سال ۲۰۱۴ به ۱۳ و امسال به ۲۷ درصد رسیده است. گوشی‌هایی با ابعاد کوچک از ۳ درصد در سال ۲۰۱۳ به ۲ درصد در سال ۲۰۱۴ و تنها یک درصد در سال ۲۰۱۵ رسیده‌اند. گوشی‌های با ابعاد متوسط نیر در این سه سال از ۶۴ به ۶۳ و سپس به ۵۴ درصد رسیده‌اند.

خرید تبلت‌ها نیز افت داشته و از ۱۲ درصد در سال ۲۰۱۳ به ۱۱ درصد در سال ۲۰۱۴ و ۹ درصد در سال ۲۰۱۵ رسیده است. تبلت‌ها با ابعاد بزرگ نیز همین روند را داشته و از ۱۷ درصد به ۱۱ و سپس ۹ درصد در سه سال اخیر رسیده‌اند.

آیفون ۶ اس پلاس و آیفون ۶ پلاس ۱۲ درصد از گجت‌های فعال شده‌ی مجهز به سیستم عامل iOS را در هفته‌ی کریسمس به خود اختصاص داده‌اند و ۵۰ درصد از فبلت‌های فعال شده در این بازه نیز اندرویدی بوده‌اند. در آخر نیز باید گفت که نصب اپلیکیشن‌ها در این بازه ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

فلوری این داده‌ها را با زیر نظر گرفتن ۷۸۰ هزار اپلیکیشن بدست آورده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29698 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/08 تعداد مشاهده: 1281
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر