کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیس‌بوک می‌خواهد چیزی به نام شماره تلفن وجود نداشته باشد!

بگذارید با خودمان روراست باشیم! احتمالاً ما به‌جز شماره تلفن خودمان و شاید یکی دو نفر از نزدیک‌ترین آشناهایمان شماره تلفن فرد دیگری را حفظ نیستیم. همین‌که اطلاعات تماس فردی را در دفترچه تلفن گوشیتان وارد کردید دیگر نگرانی از بابت تماس با آن‌ها نخواهید داشت. حالا فیس‌بوک تصمیم گرفته در نقش یک شوالیه سفید تمامی شماره تلفن‌ها را از بین ببرد!


Facebook-world

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ دیوید مارکوس مدیرارشد محصولات پیام‌رسانی فیس‌بوک در وبلاگ فیس‌بوک متنی در نقد از مفهوم شماره تلفن نوشته و ضمن بیان این نکته که در سال 2015 بیش از 800 میلیون نفر از سراسر دنیا از فیس‌بوک مسنجر استفاده می‌کنند ایده حذف کامل شماره تلفن را مطرح کرده است.

ما مسنجر را فوق‌العاده سریع کردیم، تماس ویدئویی را معرفی کردیم، امکان شخصی‌سازی مکالمات با رنگ‌ها را فراهم کردیم، نام‌های مستعار، شکلک‌ها و کسب‌وکار را به مسنجر آوردیم و راهی جدید برای ارتباط با مشتری فراهم کردیم که یک تجربه دلچسب و شخصی است. ما اطلاعات مفید را در بالای مکالمات اضافه کردیم تا اگر مخاطب شما دوست فیس‌بوک‌تان نیست اطلاعات بیشتری کسب کنید و با درخواست پیام یک قدم اساسی در یافتن و مکاتبه با هرکسی برداشتیم.

Facebook-Messenger

به اعتقاد آقای مارکوس از آن‌جا که می‌توانید با فیس‌بوک مسنجر علاوه بر پیام متنی استیکر، تصویر، ویدئو، کلیپ صوتی، تصاویر متحرک GIF، مکان دقیق و حتی پول ارسال کنید دیگر نیازی به شماره تلفن نخواهید داشت. او می‌گوید برای استفاده از مسنجر حتی نیاز به حضور در فیس‌بوک ندارید.

راستش را بخواهید شاید شماره تلفن روزی منقرض شود اما تا زمانی که سرویس‌هایی مانند مسنجر به اینترنت نیاز دارند و اینترنت نیز همه‌جا در دسترس نیست و مخصوصاً برخی از این سرویس‌ها در بعضی کشورها مسدود هستند امکان جایگزینی شماره تلفن وجود ندارد. جالب این‌جاست که اگر شماره تلفن خود را در فیس‌بوک ثبت نکرده باشید مدام پیغامی مبنی بر افزایش امنیت حساب کاربری خود با ثبت و تأیید شماره دریافت خواهید کرد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29864 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/10/19 تعداد مشاهده: 1693
سافت گذر