کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316394 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون 6s Plus پربازده‌ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کمپانی AnTuTu که سازنده یک نرم‌افزار بنچمارک گیرنده بین پلتفرمی با همین نام است، اخیرا بنچمارک‌های بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۵ را منتشر کرده است. در این بنچمارک‌ها مشخص است که جدیدترین آیفون ۵.۵ اینچی اپل با قدرت بسیار بیشتری در مقایسه با تمام رقبای سرسخت اندرویدی خود ظاهر شده است.

اپل با اینکه آیفون 6 پلاس خود را با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و حافظه رم‌ خیلی زیاد همراه نکرده، اما باز هم توانسته در نبرد اعداد پیروز میدان باشد. آیفون‌های اپل به دلیل هماهنگی زیاد بین سخت‌افزار و نرم‌افزار می‌توانند عملکرد قدرتمندتری نشان دهند. این گوشی هوشمند توانسته رقم عالی 132620 را در آزمایش بنچمارک از خود برجای بگذارد که از همه رقبای دیگر عدد بالاتری به حساب می‌آید.

apple samsung huawei lg antutu benchmark chart 2ff8e

در رده دوم این آزمایش گوشی هوشمندی از کمپانی هواوی با نام Mate 8 توانسته امتیاز خوب ۹۲۷۴۶ را بدست آورد که برای این دستگاه مجهز به پردازنده Kirin 950 عدد مناسبی به نظر می‌رسد اما بازهم نزدیک به ۳۰ درصد از متوسط امتیاز آیفون 6s در تست AnTuTu پایین‌تر است. اما جالب است بدانید آیفون 6s پلاس با پردازنده اختصاصی اپل A9 که فرکانس کاری آن 1.84 گیگاهرتز تنظیم شده تنها دو هسته پردازشی دارد و پردازنده گرافیکی آن هم PowerVR GT7600 در نظر گرفته شده که با ۲ گیگابایت حافظه رم هم همراه شده است.

روی کاغذ آیفون 6s اصلا اعدادی بزرگ و نجومی مثل باقی گوشی‌های اندرویدی شرکت کرده در این آزمایش ندارد اما باز هم به لطف هماهنگی و بهینگی بین سخت افزار و نرم‌افزار، عملکرد بهتری از خود نشان داده است. اما در رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم کلا دستگاه‌هایی قرار گرفته‌اند که به پردازنده اکسینوس 7420 مجهز شده‌اند. اما نکته جالب اینجا است که پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ که روی گوشی هوشمند Pro 5 میزو قرار گرفته، توانسته امتیاز بیشتری نسبت به گوشی‌های ساخت سامسونگ داشته باشد.

با اینکه آیفون 6 پلاس در سال ۲۰۱۴ معرفی شده اما توانسته جایگاه ششم را با امتیاز ۸۰٫۵۵۴ بدست آورد که عملکردی بالاتر از نکسوس 6P و نوت پرو شیائومی را نشان می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29957 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/25 تعداد مشاهده: 1445
سافت گذر