کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت ساعت هوشمند گیر اس 2 از جنس طلا مشخص شد

ظاهرا حتی ساعت هوشمند از جنس طلا خریدن از سامسونگ هم ارزان‌تر از اپل است. این کمپانی کره‌ای امروز قیمت نسخه‌ی طلایی Gear S2 کلاسیک که از طلایی ۱۸ قیراط ساخته شده را معرفی کرد. این ساعت هوشمند قرار است به صورت جهانی عرضه شود. اولین بازار این ساعت کشور چین خواهد بود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سامسونگ هنوز اطلاعات زیادی از زمان عرضه و قیمت این محصول ارائه نکرده، اما در اروپا نسخه‌ی طلای گیر اس ۲ کلاسیک با قیمت ۴۸۰ یورو (برابر ۵۲۰ دلار) قابل پیش‌سفارش است. البته کمپانی کره‌ای هنوز این قیمت را تایید نکرده.

در نگاه اول این قیمت کمی عجیب و غیر واقعی به نظر می‌رسد؛ مخصوصا در مقایسه با نسخه‌ی طلایی رُز گلد ساعت اپل که قیمتی ۱۷٫۰۰۰ دلاری دارد. در هر حال، تفاوت در مقدار طلای به کار رفته در هر دو محصول هم می‌تواند قابل بحث باشد. سامسونگ تنها بخش‌ ظاهری و بالایی ساعت هوشمند خود را از طلا ساخته، در حالی که اپل واچ Edition کاملا از طلا ساخته شده است.

سامسونگ تصمیم گرفته تا برای شروع در ابتدا تنها نسخه‌ی کلاسیک ساعت هوشمند خود را با ساخت طلا عرضه کند و هنوز خبری از نسخه‌ی ورزشی این محصول با پوشش طلا در میان نیست. شاید در مقایسه با اپل بتوان اینطور حساب کرد که در زمان از رده خارج شدن این محصول، شما پول زیادی را از دست نداده‌اید و از آن طرف نسخه‌ای با پوشش طلا هم داشته‌اید. در نتیجه خرید اپل واچ ادیشن در مقایسه با گیر اس ۲ ریسک بالاتری دارد.

نگاه نزدیک زومیت به این ساعت هوشمند زیبا از سامسونگ را از دست ندهید:

 دانلود ویدیو

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30147 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/06 تعداد مشاهده: 1858
اخبار مرتبط
سافت گذر