کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316234 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

DIR-890L/R؛ بهترین روتر بی‌سیم سال 2015


به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ شرکت دی‌لینک، این روتر را در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد و از همان زمان مشخص بود که بهترین روتر سال است؛ زیرا مشخصات سخت‌افزار و فناوری‌های به کار رفته در آن، فراتر از روترهای موجود در بازار است و در واقع قابل مقایسه با آن‌ها نیست؛ حتی در میان روترهای سه بانده موجود در بازار نیز، متمایزتر است. مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های بی‌شمار آن، جای هیچ کمبود یا نیازی را باقی نمی‌گذارد و علاقه‌مندان به تماشای ویدیوهای آنلاین و گیمرهای آنلاین را، بسیار خوشحال می‌کند چون فقط برای این دسته از کاربران ساخته شده است.

این مطلب در پرونده ویژه «راهنمای خرید روترهای پر سرعت سال 2015» منتشر شده است. برای دانلود کل این پرونده ویژه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. 

ویژگی‌ها
در ابتدا باید بگوییم این روتر در رده AC3200 است و هنوز روتری با سرعت بالاتر از این رده، وارد بازار نشده است (البته دی‌لینک، پیش‌نمایشی از روتر جدید خود در رده AC5300 با هشت آنتن خارجی روی اینترنت ارائه داده است). روترهای رده AC3200 دارای یک فرکانس 2.4 گیگاهرتز، با حداکثر سرعت 600 مگابیت و دو فرکانس شبیه‌سازی شده 5 گیگاهرتز، با حداکثر سرعت 1300 مگابیت بر ثانیه هستند؛ از طرفی، در میان محصولات دیگر بازار، شش آنتن خارجی این روتر نیز انگشت‌نماست؛ همچنین روی این آنتن‌ها، فناوری‌های SmartConnect، MU-MIMO و Beamforming نیز کمک می‌کنند تا کاربران، بیشترین محدوده پوشش‌دهی با سیگنال‌های قوی را تجربه کنند.

پردازنده این روتر، یک دو هسته‌ای از برند کوال‌کام با سرعت 1000 مگاهرتز است که از 512 مگابایت حافظه رم و 128 مگابایت حافظه فلش، بهره می‌برد. پردازنده‌های وای‌فای این محصول نیز دارای فناوری MIMO 3×3 است و از نظر ارتباطی چیزی کم ندارد: چهار درگاه شبکه اترنت یک گیگابیتی، یک درگاه WAN یک گیگابیتی، یک درگاه USB 2.0، یک درگاه USB 3.0 در کنار کلیدهای ریست، روشن/خاموش روتر و WPS. از نظر ظاهری نیز این روتر سرخ‌گون دی‌لینک از بقیه روترها متمایز است. کمی بزرگ‌تر و بیشتر، شبیه یک عنکبوت یا سفینه فضایی در داستان‌ها و فیلم‌های علمی تخیلی است. بدنه‌ای براق دارد و آنتن‌های مشکی رنگ آن به صورت قرینه، اطراف بدنه اصلی روتر چیده شده‌اند. درگاه‌های ارتباطی و کلیدها در پشت بدنه تعبیه شده‌اند. بخش پشتی مشبک است تا گرما و حرارت داخل دستگاه کاهش پیدا کند. 

نصب و ارزیابی
رابط کاربری تحت وب روتر DIR-890L/R ساده، منظم و کاربرپسند است. خیلی از چیزهایی که شما روزانه نیاز دارید؛ مانند کلاینت‌های متصل به روتر، وضعیت اینترنت، آدرس IP روتر، Subnet Mask و اطلاعات گیت‌وی، در همان صفحه اصلی یا صفحه خانگی چیده شده‌اند. بخش تنظیمات این UI، شما را برای نصب و پیکربندی روتر، به نحوی که دوست دارید، گام به گام هدایت می‌کند؛ به طور کلی، کار با این روتر ساده است و خیلی سریع‌تر از چیزی که فکر می‌کنید یا از روتری با این مشخصات ویژه انتظار دارید، شروع به کار می‌کند و در واقع شما، مالک یک شبکه بی‌سیم فوق سریع می‌شوید. 

در آزمایش‌ها و ارزیابی‌هایی که از این روتر انجام شد، روی فرکانس پایین‌تر 2.4 گیگاهرتز، سرعت واقعی 92.7 مگابیت بر ثانیه را در فاصله دو متری ایجاد می‌کند؛ اما در فاصله‌های حدود 10 متری، سرعت به 82 مگابیت می‌رسد. روی فرکانس 5 گیگاهرتز، انتظار سرعت بیشتری داریم و همین اتفاق نیز رخ می‌دهد و در فاصله‌های نزدیک، شاهد سرعت‌هایی نزدیک به 560 مگابیت بر ثانیه هستیم. این سرعت در فاصله ده متری به 310 مگابیت کاهش پیدا می‌کند که باز هم، برای یک شبکه بی‌سیم خیلی مناسب است. در آزمون‌ها، به وضوح مشخص است که سرعت روتر دی لینک، از نمونه‌های مشابه بیشتر است و گاهی اختلاف سرعت به 100 مگابیت بر ثانیه می‌رسد؛ البته ممکن است سرعت خواندن/نوشتن از روی درگاه‌های USB،  از نقاط ضعف این روتر باشد. 

حرف آخر
این روتر، سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالایی دارد و می‌توان گفت در حال حاضر، سریع‌ترین روتر دنیاست. طراحی منحصربه‌فرد این روتر در کنار کارآیی بالای آنتن‌ها و محدوده پوشش‌دهی آن، باعث می‌شود که برای هر کاربری که فقط کارآیی و سرعت را مدنظر قرار می‌دهد، به عنوان انتخاب اول تبدیل شود؛ همچنین از نظر ویژگی‌ها و امکانات ارتباطی چیزی کم ندارد و تمام استانداردهای لازم برای بازی‌های آنلاین و استریم همزمان چندین ویدیو را دارد. بی‌صبرانه منتظر ورود این روتر به بازار ایران هستیم و البته قیمت بالای آن نسبت به روترهای مشابه (287 دلار) را نباید نادیده گرفت و برای خریدش باید سر کیسه را حسابی شل کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30174 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1394/11/07 تعداد مشاهده: 1864
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر