کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخصات گلکسی اس 7 سامسونگ در یک اسلاید لو رفت

هر چه به نمایشگاه MWC 2016 بارسلونا و شروع کنگره جهانی موبایل نزدیک می‌شویم شایعات پیرامون پرچم‌دار آینده سامسونگ نیز اوج می‌گیرد. تا به این‌جا می‌دانیم که این گوشی حداقل در سه نسخه عرضه خواهد شد و حالا مشخصات احتمالی آن در یک اسلاید لو رفته است.


Galaxy-S7-render

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اوایل اسفندماه در کنگره جهانی موبایل سامسونگ قرار است پرچم‌داران جدید خود را با نام‌های گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 7 اج پلاس معرفی کند. حالا در اسلایدی که مشاهده می‌کنید مشخصات احتمالی مدل معمولی از سمت فردی که ادعا می‌کند از کارمندان سامسونگ است لو رفته و منتشر شده است. طبق این اسلاید گلکسی اس 7 نیز مانند دو گوشی پیشین خود از صفحه‌نمایشی 5.1 اینچی بهره می‌برد و وضوح آن نیز مانند گلکسی اس 6 (1440p QHD) انتخاب شده است. چیپست استفاده شده در این گوشی اسنپ‌دراگون 820 و یا اکسینوس 8890 خواهد بود که احتمالاً نسخه‌های آمریکایی با چیپست کوالکام و نسخه‌های اروپا و خاورمیانه با چیپست اکسینوس عرضه خواهند شد. سامسونگ طبق معمول نرم‌افزار را طوری بهینه خواهد کرد که تفاوت بسیار اندکی میان عملکرد این دو نسخه وجود داشته باشد و از این نظر نباید نگران بود.

Galaxy-s7-presentation-leak

دوربین اصلی حالا نسبت به گلکسی اس 6 وضوح کمتری داشته و 12 مگاپیکسلی انتخاب شده است. اما سنسور به کار رفته در این دوربین سنسور جدید BRITECELL سامسونگ است که گفته می‌شود کیفیت تصاویر بهتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت. در نهایت نیز حافظه 4 گیگابایتی رم دستگاه ذکر شده که انتظار آن را نیز داشتیم. تصویر انتخاب شده برای این گوشی در اسلاید برای لو نرفتن طرح اصلی یک نمونه از گلکسی اس 6 انتخاب شده است هرچند که طبق شایعات گلکسی اس 7 از نظر ظاهری نسبت به نسل پیشین خود تغییراتی اندک خواهد داشت.

به هر حال برای مشخص شدن تکه‌های دیگر پازل بهتر است تا کمتر از یک‌ماه دیگر و رونمایی رسمی از سری گلکسی اس 7 منتظر بمانیم؛ گوشی‌هایی که طبق شایعات از اوایل بهار به صورت رسمی عرضه خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30192 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/11/08 تعداد مشاهده: 1802
سافت گذر