کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شش چیزی که دوست داریم در جی 5 ال‌جی شاهد آنها باشیم

هرچه به زمان برپایی کنگره جهانی موبایل MWC نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز اطلاعات بیشتری پیرامون پرچم‌دار بعدی ال‌جی که انتظار می‌رود در این نمایشگاه از آن رونمایی شود هستیم. در همین حال در ادامه ما را در فارنت همراهی فرمایید تا با یکدیگر شش چیزی که دوست داریم در جی 5 ال‌جی شاهد آن‌ها باشیم را مرور نماییم.


LG-G5-header

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بر اساس شایعات از پیش درز کرده پیرامون جی 5، می‌توان پیش‌بینی کرد که قلب پرچم‌دار بعدی ال‌جی را تراشه اسنپ‌دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده و نسبت به نسل قبلی عملکرد قابل قبول‌تری را در بخش تولید حرارت بروز داده در کنار 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. علاوه بر این انتظار می رد این محصول در قاب پشتی میزان دوربین دوگانه 16 مگا پیکسلی و سنسور اثرانگشت باشد که یک نوآوری در سری جی این شرکت محسوب می‌شود.

بدنه‌ای کشویی از جنس آلومینیوم و باتری قابل تعویض

Alleged-renders-of-the-LG-G5-2

شرکت ال‌جی نوآوری‌های زیادی تاکنون در تولید گوشی‌های هوشمند از خود بروز داده، به همین دلیل تغییرات سریع را می‌توان یک امر عادی برای این شرکت تلقی کرد. همین رابطه به تازگی منابع کره‌ای برملا کرده‌اند که ال‌جی در طراحی و ساخت پرچم‌دار جی 5 از زبان طراحی متفاوت نسبت به نسل‌های پیشین این محصول پیروی کرده است؛ به گونه‌ای که ممکن است اکنون با یک گوشی دارای طراحی ماژولار روبه‌رو باشیم. علاوه بر این ممکن است ال‌جی سنت‌شکنی کرده و سرانجام دکمه‌های تنظیم ولوم را از قاب پشتی به کنار دستگاه منتقل کند. این کار باعث به وجود آمدن فضای کافی جهت تعبیه سنسور اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور در قاب پشتی خواهد شد.

تعبیه درگاه کارت حافظه جانبی

Retain-that-microSD-card-slot

پشتیبانی در درگاه کارت حافظه جانبی یکی از نیازهایی است که همواره خریداران گوشی‌های بالا رده بر آن تأکید دارند. در همین رابطه ال‌جی نیز که تاکنون به این نیاز احترام گذاشته است، انتظار می‌رود در پرچم‌دار بعدی اندرویدی خود درگاه کارت حافظه جانبی را برای دسترسی بیشتر کاربران به فضای ذخیره‌سازی تعبیه نماید.

مقاومت در برابر آب

Water-resistance

همان‌طور که می‌دانید ال‌جی تاکنون هیچ یک از پرچم‌داران خود را به قابلیت مقاومت در برابر آب تجهیز نساخته و در واقع سری جی این شرکت هیچ‌گونه گواهی IP مبنی بر ضد آب و ضد گرد غبار بودن را دریافت نکرده‌اند. در همین حال می‌توانیم امیدوار باشیم که برخلاف دیگر گوشی‌های سری جی، جی 5 دارای آی‌پی قابلیت مقاومت در برابر آب و یا حداقل مقاومت در برابر گردوغبار باشد.

به کار گیری رابط کاربری کارآمدتر

A-more-streamlined-software-experience

بر کسی پوشیده نیست که رابط کاربری اختصاصی ال‌جی موسوم به UX UI، همواره یکی از کاربر پسند ترین رابط‌های کاربری در بین استفاده‌کنندگان از گوشی‌های اندرویدی بوده از این رو انتظار می‌رود که نسخه جدید UX نیز کارآمدتر از گذشته طراحی گردد. البته نباید از یاد برد که سَبُکی و قابلیت شخصی‌سازی دو اصلی است که همواره کاربران اندرویدی بر آن تأکید می‌کنند. پرهیز از تعبیه تنظیمات گیج کننده در صفحه اول settings و ایجاد میانبرهای تنظیمات در اکشن سنتر دو رکنی است که انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای در نسخه جدید UX از آن‌ها پیروی کند.

تجهیز به دو نمایشگر

LG-V10-AH-23-1600x1067

به احتمال زیاد جی 5 از دو صفحه‌نمایش 5.3 یا 5.6 اینچی با کیفیت QHD از نوع iPS بهره می‌برد و ویژگی‌هایی مانند گوشی V10 خواهد داشت. صفحه‌نمایش دوم این گوشی وظیفه نمایش میانبرهای مربوط به برنامه‌های خاص و پرکاربرد را در کنار اطلاعات اساسی همچون زمان، تاریخ، وضعیت آب‌وهوا بر عهده خواهد داشت و پنل اصلی نیز تصاویر با کیفیت‌تر از جمله فایل‌های ویدئو را نمایش خواهد داد. به زبان ساده‌تر هنگامی که نمایشگر اولیه در حال پخش ویدئو یا اجرای اپلیکیشنی می‌باشد، پنل دومی بدون قطع برنامه یا فایل مورد نظر اعلانیه را نمایش خواهد داد. البته ال‌جی با فراهم آوردن ساز و کارهای کالیبره کردن دستی نمایشگر G5، می‌تواند امکان شخصی‌سازی نوع نمایش رنگ‌ها را بیش از پیش به کاربران هدیه دهد.

افزایش عمر شارژ باتری

Improved-battery-life

اگرچه پرچم‌دار سال گذشته این شرکت یعنی جی 4 از باتری قابل تعویض 3000 میلی‌آمپری بهره گرفته است، با این حال به کار گیری یک باتری با چنین عمر شارژ اکنون برای یک گوشی پرچم‌دار رضایت بخش نیست و کاربران انتظار دارند تا این شرکت کره ای، جی 5 را به باتری باکیفیت‌تر با طول عمر بیشتری تجهیز کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30270 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/11/13 تعداد مشاهده: 2179
سافت گذر