کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316226 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون 5se شاید با رنگ «صورتی داغ» به جای رزگلد عرضه شود

یکی از ترفندهای اپل برای فروش آیفون‌های سری S عرضه آن‌ها در رنگ‌های جدید است. رنگ رزگلد آیفون 6اس با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده و حالا اپل قصد دارد آیفون 5se را با رنگ جدید «صورتی داغ» یا hot pink عرضه کند.


hot-pink-iphone-5se

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اگر اخبار را در یکی دو ماه اخیر دنبال کرده باشید احتمالاً می‌دانید که اپل قصد دارد طی مراسمی از یک آیفون جدید 4 اینچی رونمایی کند. طبق شایعات نام این آیفون iPhone 5se خواهد بود و طراحی آن نیز بسیار به آیفون 6اس شبیه است. جالب است بدانید پیش از عرضه آیفون 6اس تصور می‌شد اپل این گوشی را با رنگ جدید صورتی عرضه خواهد کرد اما ظاهراً اپل تصمیم گرفت تا با کمی تغییر رنگ آن را با نام رزگلد عرضه کند. طبق شایعه جدید آیفون کوچک‌تر این‌بار کاملاً صورتی خواهد بود و احتمالاً رنگی روشن‌تر و اشباع‌تر از رزگلد خواهد داشت.

شایعه جدید از سوی بلاگ ژاپنی Mac Otakara منتشر شده و البته نمی‌توان روی دقت آن حساب چندانی باز کرد. به هر حال از آن‌جایی که اپل عادت دارد آیفون‌های جدید را در رنگ‌های متفاوت عرضه کند اضافه شدن رنگی به نام «صورتی داغ» چندان هم بعید به نظر می‌رسد. رنگ جدید رزگلد شاید با سلیقه خیلی‌ها جور نباشد اما برخی صرفاً برای متمایز شدن گوشی‌شان از آیفون 6 این رنگ را تهیه کرده‌اند.

شایعه جدید چیزی در مورد رنگ طلایی ذکر نکرده در صورتی که رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری را در لیست خود آورده است؛ به این ترتیب شاید صورتی جدید جایگزین طلایی شده باشد. به گفته 9to5mac اپل کنفرانس خود را در 25 اسفندماه برگزار کرده و در کنار iPhone 5se از آی‌پد ایر 3 و نسل جدید اپل واچ نیز رونمایی خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30344 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/11/18 تعداد مشاهده: 1413
سافت گذر