کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینستاگرام به‌زودی تعداد نمایش ویدئوها را نشان خواهد داد

پس از قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام حالا ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. در هفته‌های آینده تعداد نمایش ویدئوها در اینستاگرام زیر آن‌ها نشان داده خواهد شد.


instagram-iphone

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اگر کاربری ویدئوی شما را حداقل به مدت 3 ثانیه تماشا کند به عنوان یک تماشا حساب شده و به تعداد Viewهای ویدئوی شما اضافه خواهد شد. گفتنی است ظاهراً نام این افراد کماکان نشان داده نمی‌شود و فقط اینستاگرام به شمارشگر تعداد Viewها اضافه خواهد کرد. تعداد لایک‌ها و اشخاصی که ویدئوی شما را لایک کرده‌اند به صورت جداگانه شمارش شده و نشان داده خواهد شد. برای نمایش لایک‌ها نیز باید روی views کلیک کنید.

instagram-video-view-count

اینستاگرام قول داده که این تنها یکی از تغییرات زیادی است که قرار است به ویدئوهای این شبکه اجتماعی بیاید. گفتنی است این ویژگی هنوز فعال نشده و قرار است در هفته‌های آینده به اینستاگرام اضافه شود. به این ترتیب ممکن است نیاز به آپدیت اپلیکیشن داشته باشید و یا این‌که اینستاگرام به صورت خودکار این ویژگی را به مرور زمان در مناطق مختلف جغرافیایی فعال کند.

به این ترتیب اگر از افرادی هستید که با ویدئوها سروکار دارید می‌توانید کنترل بهتری روی محتوا داشته و سلیقه مخاطبان را بهتر شناسایی کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30439 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet تاریخ خبر: 1394/11/23 تعداد مشاهده: 1363
سافت گذر