کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت اندروید ۶ مارشملو برای اکسپریا زد ۵ در ژاپن عرضه شد

اگرچه دیگر هیچ گوشی هوشمند جدیدی تحت سری اکسپریا زد سونی راهی بازار نخواهد شد، با این حال  به نظر می‌رسد شرکت سازنده ژاپنی تصمیم گرفته برای آخرین بار پلتفرم پرچم‌دار اکسپریا زد 5 را به اندروید 6 مارشملو ارتقا دهد.


sony-xperia-z5

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در حالی که بسیاری در MWC2016 منتظر معرفی اکسپریا زد 6 از سوی سونی بودند، با این حال این شرکت نه تنها در نمایشگاه مذکور از سری جدید گوشی‌های ایکس خود رونمایی کرد، بلکه به صورت رسمی نیز اعلام شد که دیگر هیچ گوشی جدیدی از خانواده اکسپریا زد تولید نمی‌ گردد.

در همین رابطه و در حالی که انتظار می‌رفت به مرور زمان پشتیبانی سونی از گوشی‌های سری اکسپریا زد کم شود، ساعاتی پیش افراد دارنده گوشی‌های اکسپریا زد 5 و زد 5 پریمیوم تحت قرارداد DoCoMo’s ژاپن نتوانسته‌اند در قالب یک به‌روزرسانی پلتفرم دستگاه خود را به اندروید 6 مارشملو ارتقا دهند.

از جمله ویژگی‌های افزوده شده با این آپدیت به اکسپریا زد ۵ می‌توان به انیمیشن‌های جدید در هنگام اسکرول کردن صفحه هوم، تعبیه باکس جستجوی پیشرفته اپلیکیشن‌های نصب شده، امکان تنظیم مدت زمانی که تمایل دارید ویبره گوشی در هنگام زنگ خورد فعال بماند، امکان دسترسی سریع به منوی تنظیمات دستگاه از طریق DND، تعبیه امکان اضافه کردن اطلاعات حساب POBoxPlus برای کاربران ژاپنی، پنهان شدن منوی SmallApps در هنگام اسکرول کردن مولتی تسکینگ، اضافه شدن دکمه delete در باکس اعلانیه‌ها، رابط کاربری جدید اپلیکیشن دوربین، اضافه شدن گزینه‌های بیشتر برای تعیین جهت چرخش تصویر، افزوده شدن قابلیت‌های جدید در اپلیکیشن Lifelog app، اینترفیس جدید در برنامه نمایش تصاویر، ویدجت پادکست جدید، اضافه شدن دکمه رهنمایی آنلاین در بخش تنظیمات برنامه ویدئو، اضافه شدن قابلیت ایجاد مخاطب جدید در بخش شماره‌گیری، اضافه شدن قابلیت Now On Tap، حالت ذخیره‌سازی انرژی Doze و قرار گیری خودکار اپلیکیشن‌هایی که طی 48 ساعت گذشته از آن‌ها استفاده نکرده‌اید به بخش بهینه‌سازی مصرف انرژی اشاره کرد.

همان‌طور که گفته شد این بسته به‌روزرسانی صرفاً برای کاربران ژاپنی عرضه گردیده و شرکت سازنده نیز از بیان اطلاعاتی در رابطه با احتمال انتشار  آپدیت مذکور برای سایر رام‌های  اکسپریا زد ۵ خودداری کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30791 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/12/13 تعداد مشاهده: 1555
سافت گذر