کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تب وای‌فای عمومی در جهان

سرعت نفوذ اینترنت در نقاط مختلف در سال‌های اخیر بالاتر رفته است. حالا دیگر اینترنت به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است، تا جایی که به محض ورود به هر محیطی شاید یکی از اولین سوالات درباره وجود اینترنت وای‌فای در آنجا باشد. این موضوع اهمیت ارائه خدمات اینترنت بی‌سیم پرسرعت عمومی را افزایش می‌دهد. 

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛در جوامع پیشرفته و توسعه یافته ارائه خدمات اینترنت بی‌سیم پرسرعت در اماکن عمومی آنقدر مهم و جدی است که از سال‌ها پیش اجرایی شده و حالا در بسیاری از شهرهای بزرگ مانند نیویورک در دسترس شهروندان قرار دارد. با این اوصاف است که بر اساس آمار معتبر جهانی، کشورهای دو منطقه آمریکای شمالی و اروپا به طرز چشمگیری شبکه‌های وای‌فای بیشتری نسبت به دیگر نقاط دنیا در اختیار دارند. وب‌سایت WiGLE که اطلاعات مختلف در زمینه شبکه‌های وای‌فای را از طریق کاربران معمولی ثبت و پردازش می‌کند، بررسی‌ها و تحقیقاتی در این زمینه انجام داده است که در آن از اطلاعات به ثبت رسیده از سوی بیش از 150 هزار کاربر این وب‌سایت که شبکه‌های وای‌فای خودشان را از نقاط مختلف جهان در این وب‌سایت ثبت می‌کنند، استفاده کرده است. این وب‌سایت در نهایت توانسته است از طریق سیستم نقشه‌یابی بی‌سیم خودش بیش از 236میلیون ارتباط یا اتصال اینترنتی را شناسایی و ثبت کند. در نهایت این آمار نشان می‌دهد که ایالات متحده آمریکا با بیش از 50 میلیون شبکه وای‌فای اجرایی شده، بیشترین میزان شبکه‌های وای‌فای عمومی را در جهان در اختیار دارد. آمریکا همچنین با این آمار فاصله زیادی هم با کشور دوم یعنی آلمان با تقریبا 9میلیون شبکه وای‌فای عمومی ثبت شده، دارد. در ایالات متحده آمریکا، کالیفرنیا با بیشتر از 6میلیون شبکه وای‌فای به ثبت رسیده از سوی کاربرانش، تقریبا بیشترین تعداد این شبکه‌ها را در اختیار دارد و بلافاصله بعد از آن هم تگزاس جایگاه دوم را در این زمینه به خودش اختصاص داده است. 
 
 
در کرانه شرقی و به خصوص نیویورک اما بیشترین تراکم شبکه‌های وای‌فای وجود دارد که تعداد شبکه‌های شناسایی شده آن به بیش از 2 میلیون شبکه می‌رسد. جالب است بدانید که تعداد شبکه‌های وای‌فای عمومی نیویورک بیش از تعداد کل شبکه‌های وای‌فای عمومی شناسایی شده در استرالیا است. نقشه‌های ثبت شده در وب‌سایت WiGLE نشان می‌دهد که مناطق شهری ایالات متحده آمریکا تفاوت قابل توجهی با اغلب مناطق روستایی آن از نظر تعداد شبکه‌های وای‌فای عمومی ثبت شده دارند.با این همه اما فراموش نکنید که این نقشه‌ها بر اساس اطلاعات ثبت شده از سوی کاربران در سراسر دنیا است و تصویر کامل و دقیقی از شبکه‌های وای‌فای جهانی به حساب نمی‌آید. در همین راستا جالب است بدانید که بسیاری از کشورهایی که در نقشه‌های این وب‌سایت به ثبت رسیده‌اند، کمتر از 10 شبکه وای‌فای عمومی شناسایی شده دارند. این در حالی است که ارتباط بی‌سیم اینترنتی این روزها به وجهی مهم از زندگی روزمره اغلب مردم دنیا تبدیل شده است، چون امکانات و قابلیت‌هایی که اینترنت حالا در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد فاصله زیادی با اینترنت روزهای دایل‌آپ دارد. اینترنت وای‌فای حالا همه امکانات را در حالت حرکت و جابه‌جایی ارائه می‌کند؛ از مانورهای جالب و جذاب پهپادهای تحت وب گرفته تا کنترل ایمیل در سفرهای روزانه. با این حال کیفیت ارتباطات اینترنتی متفاوت است. بر اساس تحقیقاتی که Rotten Wi-Fi روی 184 کشور جهان انجام داده است، بعضی از کشورها بهترین شبکه‌های وای‌فای عمومی را در اختیار دارند. این بررسی‌ها بر اساس تجربه‌های کاربران در هر کشور و تست‌های مختلف سرعت و کیفیت هات‌اسپات‌های عمومی انجام شده است.شاید کمی عجیب و دور از ذهن به نظر برسد، اما کشور نه چندان بزرگ اروپایی لیتوانی با سرعت دانلود 1/ 16 مگابیت بر ثانیه در این رتبه‌بندی جایگاه اولین و بهترین کشور از نظر شبکه‌های وای‌فای عمومی را به خود اختصاص داده است. در نهایت اروپا و کشورهایش حاکمیت این رتبه‌بندی را در اختیار دارند، در حالی که ایالات متحده آمریکا حتی در این فهرست 20 تایی نتوانسته است هیچ جایگاهی را به‌دست بیاورد. این در حالی است که آمریکا از نظر تعداد، بیشترین شبکه‌های وای‌فای عمومی را به خود اختصاص داده است. با این حال گویا از نظر سرعت و کیفیت هنوز به پای کشورهای اروپایی و حتی کوچک‌ترین‌های این قاره هم نرسیده است.
 
 
در حالی که بعضی از مناطق جهان دارای شبکه‌های وای‌فای زیادی هستند، آفریقا هنوز در این زمینه عقب مانده است. تنها در حدود یک خانواده از هر 10 خانواده آفریقایی در سال 2015 به اینترنت دسترسی داشته‌اند، این در حالی است که این میزان در کشورهای اروپایی به 80 درصد می‌رسد. از طرف دیگر، با وجود آنکه سازمان ملل گزارش داده بود که تقریبا نیمی از جمعیت جهان در سال 2015 به اینترنت دسترسی خواهند داشت، این رقم به کمتر از 10درصد برای کشورهای نه‌چندان توسعه یافته هم رسیده است.کشورهای آفریقایی اما شرایط چندان خوبی در این گزارش‌ها ندارند. بر اساس بررسی‌های مختلف مردم در کشورهای قاره سیاه نسبت به بیشتر کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته، باید هزینه بیشتری برای اینترنت پرسرعت بپردازند. به این ترتیب مردم قاره آفریقا 8/ 17درصد از درآمد ناخالص ملی را برای دسترسی به اینترنت هزینه می‌کنند و می‌پردازند. این میزان نسبت به هزینه صرف شده از سوی مردم کشورهای منطقه آسیا پاسیفیک که در جایگاه دوم از نظر گران بودن اینترنت پرسرعت قرار دارند، فاصله زیادی دارد. آمارهای منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که مردم کشورهای منطقه آسیای پاسیفیک برای دسترسی به اینترنت پرسرعت تنها 16 درصد از سرمایه به‌دست آمده از درآمد ناخالص ملی را صرف می‌کنند و با این حال در جایگاه دوم از نظر گران بودن اینترنت پرسرعت قرار دارند. جالب است بدانید که آمارهای منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهند که مردم کشورهای اروپایی برای دسترسی به اینترنت پرسرعت تنها 3/ 1درصد از درآمد ناخالص ملی خود را صرف و هزینه می‌کنند. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30931 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/12/23 تعداد مشاهده: 1464
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر