کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی پی 9 با دوربین دوگانه در دست مدیرعامل هواوی رویت شد

 طی هفته‌های گذشته شاهد فاش شدن تصاویر و اطلاعات بسیاری از Huawei P9، پرچمدار بعدی چینی‌ها بودیم و حالا تصویری از این گوشی در دست مدیرعامل هواوی فاش شده است که وجود دوربین دوگانه را در هواوی پی 9 تایید می‌کند.


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛پیش‌تر تصاویر فاش شده از گوشی Huawei P9 نشان می‌دادند که این گوشی به دوربین دوگانه مجهز شده است، اما امروز یک عکاس چینی موفق شده است تصویری از مدیرعامل هواوی ثبت کند که در حال استفاده از گوشی معرفی نشده‌ی هواوی پی ۹ است. در این تصویر علاوه بر دو ماژول دوربین، سنسور اثر انگشت مربع شکل در پشت گوشی قابل مشاهده است.

می‌دانیم که هواوی کنفرانس اختصاصی را در ۱۸ فروردین ماه و در شهر لندن برگزار خواهد کرد تا در آن از گوشی هواوی پی ۹ رونمایی کند. این کمپانی از هشتگ oo# برای اخبار این گوشی در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده که خود به نوعی تایید کننده دوربین دوگانه است. همچنین در تصاویر منتشر شده از این گوشی به خوبی دوربین دوگانه قابل مشاهده است.

هواوی پی 9

انتظار داریم که هواوی گوشی جدید خود را در چهار نسخه‌ی متفاوت روانه‌ی بازار کند. گوشی Huawei P9 Lite به صفحه نمایش ۵ اینچ، پردازنده‌ی Snapdragon 650، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی مجهز می‌شود. نسخه‌ی دیگر از این گوشی با نام Huawei P9 به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ به همراه پردازنده‌ی Kirin 950، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز می‌شود. گفته می‌شود نسخه‌ی سایز بزرگ از این گوشی، صفحه نمایش ۵.۸ اینچ به همراه پردازنده‌ی تقویت شده‌‌ی Kirin 955، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی دارد. اما نسخه‌ی چهارم از هواوی پی ۹ یک گوشی غول پیکر با نام  Huawei P9 Max است که از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی به همراه پردازنده Kirin 955، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی بهره می‌برد.

ریچارد یو، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل تجارت مخصوص مصرف کننده‌ی هواوی، ماه پیش ادعا کرد که هواوی تا ۵ سال آینده، اپل و سامسونگ را پشت سر می‌گذارد و به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا بدل می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31047 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/02 تعداد مشاهده: 1387
سافت گذر