کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه سرعت اسنپدراگون 820 و اکسینوس 8890 در گلکسی

گلکسی اس ۷ در دو نسخه روانه بازار شده است که این دو در زمینه پردازنده و دوربین دارای تفاوت‌هایی هستند. مقایسه عملکرد پردازنده این دو نسخه حکایت از برخی تفاوت‌ها در زمینه کارایی دارد.


مقایسه سرعت اسنپدراگون 820 و اکسینوس 8890 در گلکسی اس 7

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛سامسونگ امسال نیز همچون گذشته پرچم‌دار جدیدش را با نام گلکسی S7 در دو نسخه روانه بازار کرد که یکی از آن‌ها از پردازنده اکسینوس و دوربین ISOCELL استفاده می‌کند و نسخه دیگر از پردازنده کوآلکام اسنپدراگون همراه با دوربین سونی IMX بهره می‌برد. بر اساس بررسی‌های انجام شده، عملکرد این دو دوربین تا حدودی با یکدیگر متفاوت است، اما نمی‌توان برنده‌ای برای آن‌ها مشخص کرد. اما همان‌طور که گفته شد، تفاوت‌هایی در زمینه پردازنده نیز وجود دارد. پس آیا در این زمینه نیز عملکرد‌ها و سرعت متفاوت است؟

برای این منظور آزمایشی انجام شد که در یک سمت آن اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در سمت دیگر پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ قرار داشت. البته در جریان این تست، پردازنده گرافیکی آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این آزمایش را مشاهده کنید.

آزمایش فوق دو مرحله داشت؛ در مرحله نخست سرعت اجرا و لود اپلیکیشن‌ها از حافظه بررسی شد که در این زمینه پردازنده اکسینوس به دلیل حالت چند هسته‌ای عملکرد بهتری را نشان داد. مرحله دوم آزمایش به اجرای مجدد اپلیکشن‌ها از روی رم مربوط می‌شد و اینکه آیا اپلیکیشن‌ها به لود مجدد نیاز دارند یا خیر. سال گذشته معلوم شد که رابط کاربری تاچ‌ویز در این زمینه چندان عملکرد خوبی ندارد، اما گویا امسال سامسونگ این مشکل را مرتفع ساخته است.

در نهایت معلوم شد که پردازنده اکسینوس تغییر بین اپلیکیشن‌ها را به سرعت انجام می‌دهد اما در مقابل، پردازنده اسنپ‌دراگون مجبور می‌شود تا اپلیکیشن را مجددا لود کند.

باید توجه داشت که هر دو نسخه دارای ۴ گیگابایت حافظه رم هستند و تفاوت‌ها به استراتژی ذخیره‌سازی (کش) مربوط می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31139 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/08 تعداد مشاهده: 1886
سافت گذر