کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

دستگاه 170 دلاری برای هک‌کردن آیفون در عرض چند ساعت

اگرچه چیزی در حدود 4 ماه زمان نیاز بود تا FBI بتواند به اطلاعات آیفون یکی از تروریست‌های حاضر در حادثه سن‌برناردینو دسترسی پیدا کند اما به‌نظر می‌رسد راه‌حل‌های جدیدتر و نمونه‌هایی که سریعا در دسترس قرارگرفته‌اند نیز از سوی برخی خرده‌فروش‌های فعال در حوزه عرضه دستگاه‌های الکترونیکی نیز به بازار عرضه شده و پیش روی کاربران قرار گرفته‌‌ است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ به عنوان مثال می‌توان از خرده‌فروش بریتانیایی Fone Fun یاد کرد که دستگاهی با قابلیت‌های ویژه را به بازار عرضه کرده که در مدت چند ساعت می‌تواند یک آیفون مجهز به سیستم‌عامل iOS 7 را هک کند. این دستگاه با دورزدن سیستم قفل خودکار آیفون (که با وارد کردن رمز اشتباه، فعال می‌شود) و امتحان کردن کلیه ترکیب‌های ممکن برای گذرواژه‌ها، عملیات ورود به سیستم‌عامل را انجام می‌دهد. 

وب‌سایت دیلی میل چنین دستگاهی را در شهر شفیلد با قیمت 170 دلار خریداری کرده و آن را روی یک آیفون 5c رمزگذاری شده با کدی چهار رقمی مورد آزمایش قرارداده‌ است. نتیجه آزمایش نشان داده دستگاهی که در بازار از آن با عنوان IP Box یاد می‌شود عملکرد مطلوبی داشته و هر ترکیب ممکن برای رمز عبور را در 6 ثانیه مورد بررسی قرار می‌دهد. فرایند کامل بررسی و آزمایش رمز عبور نیز به 16 ساعت و نیم زمان نیاز داشت. این به آن معنا است که به چیزی کم‌تر از یک روز به‌منظور شکستن قفل آیفون مجهز به سیستم‌عامل iOS 7 زمان نیاز خواهد بود و حتی این احتمال وجود دارد که سریع‌تر از این‌ها بتوانید راهکاری برای دورزدن رمز عبور گوشی خود بیابید. با توجه به اینکه اکثر کاربران، سیستم‌عامل آیفون خود را به iOS 9 به‌روزرسانی کرده‌اند مسئولان این فروشگاه عنوان داشته‌اند نسخه‌ای سازگار با iOS 9 نیز در دست بررسی بوده و به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر Fone Fun Shop، مارک استراچان در گفتگو با روزنامه‌های محلی مدعی شده این دستگاه با هدف کمک به‌ خانواده‌ها در جهت بازیابی عکس‌ها و اطلاعات خود، از گوشی‌های قفل شده توسعه یافته است. او در این خصوص می‌گوید:

"ما به افراد زیادی به ویژه فعالین دنیای تجارت کمک کرده‌ایم تا بتوانند مجددا به لیست مخاطبین گوشی خود دسترسی پیدا کنند. ما این دستگاه را از طریق دفتر خود در هنگ‌کنگ پیدا کردیم و در ابتدای امر از صحت عملکرد آن مطمئن نبودیم تا اینکه با بررسی بیشتر از عملکرد فوق‌العاده آن اطمینان حاصل کردیم."

استراچان معتقد است به احتمال زیاد در قالب راهکار مورد استفاده توسط FBI از تکنولوژی مشابه با آنچه در دستگاه‌های عرضه شده توسط این فروشگاه وجود دارد بهره گرفته شده است. 

این خبر اگرچه برای کاربرانی که امکان دسترسی به اطلاعات گوشی خود را به علت فراموشی رمز عبور از دست داده‌اند، امیدوارکننده بوده اما برای کاربرانی که گمان می‌کردند با استفاده از سیستم تشخیص اثرانگشت یا رمزعبور، به‌طور کامل از دسترسی بدون اجازه دیگران به اطلاعات آن‌ها جلوگیری شده نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید مسئولان اپل چه عکس‌العملی نسبت به وجود حفره‌های امنیتی احتمالی در سیستم عامل گوشی‌های هوشمند خود نشان خواهند داد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31282 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/01/18 تعداد مشاهده: 2389
سافت گذر