کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیام‌رسان‌ها جای شبکه‌های اجتماعی را می‌گیرند؟

فیس‌بوک شبکه اجتماعی است که محبوبیت خود را از آغاز به کار در قالب به اشتراک گذاری محتویات شخصی افراد از وقایع و رویدادها، از آنچه در طول روز برای آن‌ها به وقوع پیوسته تا حتی تصویر کودک یا غذایی که طبخ کرده‌اند بدست آورده است اما در حال حاضر و بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت‌هایی مانند TheInformation و بلومبرگ، این شبکه اجتماعی با کاهش آمار به‌اشتراک‌گذاری پست‌های شخصی میان کاربران و دوستان و افراد خانواده روبرو شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ این به معنای کاهش کلی میزان به‌اشتراک‌گذاری محتویات مختلف کاربرانِ فعال در این شبکه اجتماعی نبوده اما اینچنین نتیجه می‌دهد که بیش از یک میلیارد کاربر فعال در این شبکه اجتماعی، راهکار متفاوتی را در استفاده از این شبکه اجتماعی و در قالب به‌اشتراک‌گذاری ویدئوها و لینک‌های وب درنظر گرفته‌اند. 

این کاهش در میزان به‌اشتراک‌گذاری محتویات شخصی نظیر مواردی مانند به‌روزرسانی وضعیت کاربری، عکس و نوشته‌ها زمانی به وقوع پیوسته که شاهد افزایش استفاده کاربران از برنامه‌های پیام‌رسان مانند اسنپ‌چت و واتس‌اپ هستیم. 

فیس‌بوک در گزارشی که در اوایل سال جاری میلادی منتشر کرده بود، از این پدیده جدید با عنوان "کاهش 15 درصدی به‌اشتراک‌گذاری خبرهای اورجینال و اصل" در مقایسه با سال گذشته میلادی یاد کرد. 

گزارش‌های جدید حکایت از آن دارند که فیس‌بوک اخیرا تیمی از متخصصان خود را نیز با هدف کمک به برطرف شدن مشکلات کاهش در به‌اشتراک گذاری مطالب با عناوینی مانند "همین الان یا همین امروز"، در پروژه‌ای به منظور کاوش در محتویاتی که در سال‌های گذشته توسط کاربران در این دسته‌بندی منتشر شده بوده به کار گرفته است.

این شرکت حتی الگوریتم سرخط خوان خبری شبکه اجتماعی خود را نیز به‌منظور اولویت‌دهی به آنچه کاربران در پروفایل خود به اشتراک می‌گذارند تغییر داده است. 

بر اساس گزارش وب‌سایت The Information، تنها 39 درصد از کاربران فعال هفتگی فیس‌بوک به اشتراک محتویات شخصی در طول مدت زمان یک هفته اقدام کرده‌اند. علاوه بر این، جدیدترین قابلیت عرضه شده توسط شبکه اجتماعی یعنی امکان پخش زنده ویدئویی نیز به‌زودی در برنامه همراه این شبکه اجتماعی پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31344 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/01/22 تعداد مشاهده: 1826
سافت گذر