کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316271 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کینکت و حذف بازتاب نور در تصاویر توسط دانشجویان MIT

حتما برای شما هم پیش آمده است که عکسی را از روی یک پنجره یا یک شیشه بگیرید و به دلیل بازتاب نور از سطح شیشه‌ عکس شما بد از آب دربیاید. دانشگاه MIT راه حلی برای این مشکل ارائه کرده است.

کینکت و حذف بازتاب نور در تصاویر توسط دانشجویان MIT

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛اگر بخواهید از درون پنجره یا شیشه‌ای به عکسبرداری محیط داخلی یا خارجی بپردازید، بازتاب ناشی از شیشه کیفیت عکس شما را به شدت کاهش می‌دهد. این تجربه ناخوشایند موجب شده است تا پژوهشگران در مدیالب MIT به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل باشند.

آن‌ها برای این کار سامانه‌ای را ساخته‌اند که نور به آنچه که شما قصد عکاسی از آن را دارید ارسال می‌کند و همچنین زمان رفت و برگشت نور و شدت آن از سطح جسم یا شیشه‌ی بازتاب دهنده را نیز اندازه گیری می‌کند. آن‌ها برای این کار در ابتدا از دوربین‌های فوق سریع حرفه‌ای استفاده می‌کردند که البته پس از آن به استفاده از ابزاری موجود در بازار آن هم با قیمتی مناسب یعنی کینکت (با اندکی اصلاحات) روی آوردند.

البته کار کردن با کینکت – به عنوان یک ابزار تجاری- به جای یک دوربین حرفه‌ای نیاز به تغییرات و اصلاحاتی داشت که چندان هم آسان نبود. این گروه برای این کار باید با گروهی تحقیقاتی از مایکروسافت همراه می‌شدند تا از کارکرد درست دوربین در فرکانس‌های پرتو نوری مورد نظر مطمئن شده و بتوانند الگوریتم مناسبی را نیز برای جداسازی بازتاب‌ها از عمق‌های مختلف توسعه دهد. نتایج و جزییات فنی کار پژوهشی در وبسایت MIT قرار گرفته است ولی اگر علاقه‌ای به این جزییات ندارید می‌توانید  نتایج را به صورت خلاصه در عکس بالا ببینید.

یکی از استادان فیزیک دانشگاه پاریس دیدروت، لورنت داودت، می‌گوید: «برای مشکلات چالش برانگیز این چنینی، هر کسی ممکن است فکر کند شما نیاز به ابزارهایی گران بها، بزرگ و با کیفیت آزمایشگاهی دارید. اما چنین کاری که از ابزارهای ساده برای حل مساله استفاده می‌کند بسیار الهام بخش است. این کار می‌تواند در آینده منجر به ساخت دوربین‌های ضد بازتابی شود که با قیمتی ارزان در دسترس قرار بگیرند، هر چند این اتفاق به زودی نخواهد افتاد."

همچنین گروهی دیگر از MIT روی این مساله کار می‌کنند که البته از روش دیگری برای این کار استفاده می‌کنند. آن‌ها برای حذف بازتاب‌ها یا حصار‌ها از روی عکس در همکاری با گوگل روی توسعه‌ی الگوریتمی کار می‌کنند که با استفاده از فرم‌های مختلف ویدیویی گرفته شده از سوژه اقدام به حذف آن‌ها از عکس اصلی می‌کند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31355 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/23 تعداد مشاهده: 1806
سافت گذر