کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316703 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مخابرات:گسترش نسل سه وچهار امسال تکمیل می شود

سخنگوي شركت مخابرات ايران عمده اهداف اين شركت براي سال جاري را تكميل توسعه و گسترش نسل سه و چهار تلفن همراه در سراسر كشور كه از سال گذشته آغاز شده است، اعلام كرد.


به گزارش سافت گذر به نقل ازایرنا؛ داود زارعيان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي ايرنا افزود: تلاش مي شود تا قبل از پايان سال 1395 نسل سه تلفن همراه در سراسر كشور گسترش يابد و نسل چهار نيز در اكثر شهرها قابل دريافت باشد.
نسل سوم شبكه تلفن همراه (3G ) براي انتقال اطلاعات در تلفن‌هاي همراه و سيستم‌هاي بدون سيم است. نخستين كشوري كه از اين قابليت به صورت گسترده و تجاري استفاده كرد، كشور ژاپن بود.
اتحاديه بين‌المللي مخابرات، مرجع تعيين نسل‌هاي تلفن همراه است.
زارعيان در ادامه به انعقاد قرارداد شركت مخابرات ايران با يك توليد كننده مطرح بين المللي فعال در زمينه توليد تجهيزات مخابراتي در هفته هاي پاياني سال گذشته اشاره كرد و گفت: مقرر است تجهيزات و دستگاه هاي مورد نياز مخابرات براي بروز رساني و توسعه شبكه از اين توليد كننده خريداري و به كشور وارد شود.
سخنگوي شركت مخابرات ايران نوع قرارداد ذكر شده را فاينانس(تامين مالي) عنوان و خاطر نشان كرد، بزودي ورود تجهيزات به كشور آغاز خواهد شد و با ورود اين تجهيزات و نصب و راه اندازي آنها امكان توسعه و بروز رساني شبكه مخابرات فراهم خواهد شد.
زارعيان گفت: بهره برداري از تجهيزات خريداري شده امكان توسعه نسل هاي سه و چهار تلفن همراه را در كشور سرعت مي بخشد.
وي به روز رساني و تجهيز شبكه مخابرات را يكي از عوامل موثر در بهبود وضعيت شبكه اينترنت كشور دانست و علاوه بر آن افزايش پهناي باند داخل و گسترش زيرساخت ها را از ديگر عوامل درافزايش سرعت اينترنت عنوان كرد.
زارعيان گفت: اكنون شهروندان مي توانند از اينترنت با هر سرعتي كه نياز دارند با مراجعه به شركت مخابرات ايران بهره مند شوند و اين شركت توانايي واگذاري اينترنت دو مگاپيكسلي را به شهروندان دارد.
سخنگوي شركت مخابرات ايران به سياست توسعه اينترنت در كشوراشاره كرد و گفت: برنامه امسال شركت مخابرات ايران واگذاري يك ميليون پورت اينترنت پرسرعت بي سيم ( ADSL ) جديد در كشور است.
Port پورت در ساده ترين تعريف، محلي است كه داده ها وارد يا خارج مي شوند.
وي افزايش كيفيت پهناي باند، پاسخگويي سريع تر، تقويت شبكه 2020 مخابرات را از ديگر برنامه هاي در نظر گرفته شده براي امسال برشمرد.
زارعيان به سياست هاي شركت مخابرات ايران در خصوص تلفن ثابت براي امسال اشاره كرد و افزود: برنامه واگذاري يك ميليون تلفن ثابت در دستور كار شركت قرار دارد و اين در حالي است سال گذشته 850 هزار شماره تلفن ثابت جديد واگذار شده بود.
پيش از اين «محمود واعظي» وزيرارتباطات و فناوري اطلاعات توسعه نسل هاي سه و چهار تلفن همراه به سراسر كشور را از عمده برنامه هاي اين وزارتخانه براي سال 1395 عنوان كرده بود.
نامگذاري نسل‌هاي تلفن همراه به تغيير ماهيت بنيادي خدمت ارائه شده اشاره دارد. در سال ۱۹۸۱ نسل اول تلفن همراه با تلفن‌هاي همراه آنالوگ آغاز شد.
هنگامي كه فناوري آنالوگ جاي خود را به فناوري ديجيتال مي‌داد نسل دوم تلفن همراه در سال ۱۹۹۲ به بهره برداري رسيد. در سال ۲۰۰۱ يعني زماني كه پشتيباني از چند رسانه‌اي‌ها (مانند ارتباط تصويري) كليد خورد، نسل سوم تلفن همراه آغاز به كار كرد. در سالهاي ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ نسل چهارم 'واقعي'' تلفن همراه كه پروتكل شبكه آن مبتني بر اينترنت است، آغاز شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31364 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ایرنا تاریخ خبر: 1395/01/23 تعداد مشاهده: 1854
سافت گذر