کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون درصدر تأثیرگذارترین گجت‌های تاریخ به انتخاب مجله تایم

مجله مشهور TIME به‌تازگی لیستی از 50 گجت تأثیرگذار تاریخ را منتشر کرده و آیفون اپل در صدر این لیست و در رتبه اول جای گرفته است.


iphone-2007

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛به اعتقاد تایم آیفون تأثیرگذارترین گجت تاریخ است چرا که اساساً نحوه رابطه ما با اطلاعات و محاسبات را تغییر داده است. به اعتقاد تایم ده‌ها پس از معرفی اولین آیفون در سال 2007 تغییرات به‌وجود آمده توسط این گوشی در صنعت احساس می‌شود و البته این اپ‌استور بود که واقعاً آیفون را از سایر گوشی‌های هوشمند پیشین متمایز کرد.

چیزی که آیفون را واقعاً متمایز می‌کرد نرم‌افزار و اپ‌استور موبایلی آن بود که بعدها معرفی شد. آیفون اپلیکیشن‌های موبایلی را محبوب کرد وبرای همیشه نحوه برقراری ارتباط، بازی کردن، خرید، کار و انجام کارها و وظایف روزانه ما را متحول کرد.

macintosh

در این لیست 50 تایی آیفون تنها محصول اپلی نیست و در واقع مکینتاش نیز پس از تلویزیون رنگی Trinitron سونی در رتبه سوم ایستاده است. رابط کاربری گرافیکی، ماوس کاربرپسند و طراحی کلی دوست‌داشتنی آن به اعتقاد تایم یک استاندارد جدید برای تعامل انسان‌ها با رایانه محسوب می‌شود.

first-ipod

در رتبه نهم این لیست نیز آیپاد ایستاده که به اعتقاد تایم مهم‌ترین گجت برای تبدیل اپل به باارزش‌ترین شرکت دنیا بوده است. آیپاد باعث شد مردم صدها و هزاران موسیقی را در جیب خود داشته باشند و کاربران با خرید آیپاد خود را در اکوسیستم اپل غرق کردند.

first-ipad

آی‌پد اپل نیز رتبه 25 را کسب کرده و دلیل آن هم تفاوت رادیکال آن با هر تبلتی پیش از آن در دنیا است. آی‌پد یک رابط کاربری کاملاً بهینه شده لمسی را به دنیا معرفی کرد و پس از آن تبلت‌های محبوب و محبوب‌تر شدند. سرانجام رتبه 38 نیز به iBook اولین لپ‌تاپ دنیا با فناوری WiFi تعلق دارد. وقتی استیو جابز در کنفرانس MacWorld سال 1999 یک صفحه وب را روی این لپ‌تاپ بارگذاری کرد آن را از روی میز برداشت و روی سن حرکت کرد تا نشان دهد فناوری وای‌فای می‌تواند تا چه حد کارها را برای انسان راحت‌تر کند.

iBook

در لیست 50 تایی تایم همچنین نام‌های واکمن سونی، آتاری، سیستم سرگرمی نینتندو، پلی‌استیشن سونی، پیجر موتورولا، گوشی موتورولا دروید، موقعیت‌یاب TomTom، کمودور 64، کیندل آمازون، نوکیا 3210، هدست واقعیت مجازی Oculus Rift، عینک گوگل گلس، دستبند فیت‌بیت، کامپیوتر رسپبری پای و ترموستات Nest نیز به چشم می‌خورند. برای مشاهده کامل این لیست می‌توانید به این صفحه از وب‌سایت تایم مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31751 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/02/15 تعداد مشاهده: 1536
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر