کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در هولولنز از یک تراشه اتم اینتل استفاده کرده است

مایکروسافت هدست واقعیت افزوده هولولنز را در ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی کرد. این کمپانی فوریه سال جاری میلادی از جزئیات سخت‌افزاری هولولنز پرده برداشت؛ اما اشاره‌ای به نوع پردازنده‌ی مورد استفاده نشد. حال اطلاعاتی منتشر شده که نشان از بکارگیری یک تراشه‌ی اتم اینتل در این محصول دارد.

مایکروسافت در هولولنز از یک تراشه اتم اینتل استفاده کرده است

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛مایکروسافت با معرفی هولولنز در اولین روزهای سال ۲۰۱۵ میلادی نشان داد که گوشه چشمی نیز به آینده‌ی دنیای فناوری داشته و مصمم است تا ترند بعدی دنیای فناوری را که به نظر در اختیار هدست‌های واقعیت افزوده و مجازی است، از دست ندهد. این کمپانی فوریه سال جاری میلادی جزئیات سخت‌افزاری هدست واقعیت افزوده‌ی خود را رونمایی کرد؛ اما در این بین اشاره‌ای به پردازنده‌ی مورد استفاده در این محصول نشد. حال اخباری منتشر شده که نشان از بکارگیری پردازنده‌ی اتم اینتل در این هدست دارد.

مایکروسافت در حال حاضر هولولنز را در قالب کیت توسعه‌دهندگان راهی بازار کرده؛ اما موارد جالبی را می‌توان در مورد مشخصات فنی این عینک واقعیت افزوده مشاهده کرد. مایکروسافت از یک پردازنده‌ی ۱.۰۴ گیگاهرتزی ۶۴ بیتی اتم اینتل با کد x5-Z8100 استفاده کرده است. نکته‌ی جالب توجه در مورد هولولنز، استفاده از یک پردازنده ی ۶۴ بیتی در حالی است که سیستم‌عامل مورد استفاده در این هدست ۳۲ بیتی است.

هدست واقعیت افزوده‌ی مایکروسافت علاوه بر استفاده از پردازنده‌ی اینتل اتم، از حافظه‌ی رم دو گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی فلش نیز بهره می برد. همچنین باید به باتری ۱۶,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. قیمت تعیین شده برای این محصول ۳۰۰۰ دلار است که در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار و همچنین یک هدست عرضه شده برای توسعه‌دهندگان، بسیار گران به نظر می‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31772 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/16 تعداد مشاهده: 2114
سافت گذر