کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شنیده ها از عرضه سرفس بوک ۲ در ماه آینده خبر می دهد

مایکروسافت، در کنفرانس اختصاصی ۱۴ مهر از سرفس بوک ۱ که اولین لپ تاپ ساخته این شرکت محسوب می شود رونمایی کرد. در جریان برگزاری این کنفرانس، Panos Panay مدیر بخش دستگاه های سرفس و لومیا، در خصوص قدرت و عملکرد این لپ تاپ توضیحاتی ارائه کرد. وی در جریان این کنفرانس گفت که سرفس بوک سریع ترین لپ تاپ ۱۳ اینچی است که در تمامی سیارات ساخته شده است. 

surface book review (4)

به گزارش سافت گذر به نقل از وینفون؛ با وجود سهم ۱۲.۴ درصدی دستگاه های دارای کیبرد جدا شونده در بازار تبلت ها، ردموندی ها در تلاش هستند که سهم بیشتری از این میزان را از آن خود کنند. در این میان گزارش هایی منشتر شده است که از عرضه نسخه دوم سرفس بوک ۲ خبر می دهند، به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد این کار را پس از آماده سازی نسل هفتم پردازنده های i5 و i7 انجام دهد، طبق اطلاعات منتشر شده این نسل از پردازنده ها با فرایند ۱۴ نانومتری تولید شده اند.

Surface-Book-14-1200x675

در ادامه بر اساس این اخبار احتمالا نسل دوم از این محصول قرار است با صفحه نمایش ۴k و رزولوشنی به مراتب بهتر از نسل قبلی تولید شود، هنوز هیچ اطلاع دقیقی از ویژگی های سرفس بوک ۲ منتشر نشده است و تنها می دانیم که مایکروسافت برای انتقال داده با سرعت بیشتر و اتصال آسان تر یک صفحه نمایش کوچکتر به این محصول برای آن یک درگاه  USB-C در نظر گرفته است.

با این حال باید صبر کرد و دید که آیا این محصول توسط مایکروسافت در ماه آینده معرفی خواهد شد یا خیر، در هر صورت با عرضه محصول نسل دومی از سرفس بوک احتمال کاهش قیمت نسل اول وجود دارد و این خبر برای علاقه مندان به این دستگاه بسیار خوب است و می توانند نسل اول این دستگاه حیرت انگیز را با قیمتی پایین تر خریداری کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31842 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: وینفون تاریخ خبر: 1395/02/20 تعداد مشاهده: 1608
کلید واژه ها: ,
سافت گذر