کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316286 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز مسدودسازی پلتفرم فلش در مرورگر کروم از سال جاری

گوگل اعلام کرد که از سال جاری قصد دارد تا فایل‌های پلتفرم فلش را در سطح مرورگر کروم مسدود سازد. البته این به معنی عدم دسترسی کاربران به فایل‌های مذکور نخواهد بود و گوگل هنوز مشخص نکرده که دقیقاً چه قصدی دارد. در این راه مرورگر اج مایکروسافت و فایرفاکس نیز اقداماتی را انجام داده‌اند.

 
مسدودسازی پلتفرم فلش در کروم

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ پلتفرم ادوبی فلش مدت زمان طولانی است که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. استفاده از فایل‌هایی با این پلتفرم موجب آن می‌شود که وب‌سایت‌ها پویاتر و بهتر باشند؛ اما امروز توسعه دهندگان وب تمایل بیشتری به استفاده از اچ‌تی‌ام‌ال 5 دارند و کسی دیگر به سمت فلش نمی‌رود. در واقع از سال گذشته که گوگل عدم استفاده از فلش را در مرورگر خود پیشنهاد داده بود، حرکت جدی توسط آن انجام نشده بود. حال به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا اقدامات جدی‌تری را انجام دهد.

بنا بر آخرین برنامه‌ریزی‌های گوگل، این کمپانی به دنبال آن است که به‌طورکلی از سال جاری پشتیبانی از پلتفرم فلش را در سطح مرورگر خود مسدود کند. با توجه به آن‌که گوگل ادعا می‌کند بیش از 40 درصد مرورگر خود کاملاً ایمن است، فلش می‌تواند وجود امنیت در سطح کروم را کاهش دهد.

پلتفرم فلش یکی از عوامل مؤثر در کاهش امنیت مرورگرها و نفوذ بدافزارها به کامپیوتر مصرف کنندگان است

با این حال باید توجه داشته باشیم که مسدود سازی پلتفرم فلش در کروم بدان معنی نیست که دیگر فایل‌های فلش در این مرورگر قابل اجرا نیستند؛ بلکه کاربران همچنان قادرند تا به این فایل‌ها دسترسی داشته باشند ولی دیگر تقاضایی برای این فایل‌ها وجود نخواهد داشت.

البته گوگل در این برنامه تنها نیست. مایکروسافت نیز اوایل سال جاری حرکت جدی را به سمت متوقف کردن پخش فایل‌های پلتفرم فلش آغاز کرده است. در این بین تنها فایرفاکس است که به‌صورت جدی با این قضیه برخورد کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31978 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1395/02/28 تعداد مشاهده: 1677
سافت گذر