کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

پنج کاری که نباید با دستگاه اندرویدی خود انجام دهید!

افراد در طول زندگی روزمره خود از گوشی‌های هوشمند به منظور انجام کارهای مختلف استفاده می‌کنند. بسیاری از کاربران برای بهتر نگه داشتن گوشی هوشمند خود اقدامات احتیاطی همچون نصب آنتی‎‌ویروس و غیر فعال‌سازی مداوم اپلیکیشن‌های پس‌زمینه را انجام می‌دهند اما آیا در واقع انجام چنین عمل‌هایی ضروری است؟

photo_2016-05-26_15-28-16

استفاده از Task Killer و یا غیر فعال‌سازی اپلیکیشن‌ها به صورت دستی

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اغلب کاربران از اپلیکیشن‌های تسک کیلر به منظور غیر فعال‌سازی اپلیکیشن‌های اجرایی دستگاه اندرویدی خود استفاده کرده و یا به روش دستی و از بخش recent apps (اپلیکیشن‌هایی که به تازگی اجرا شده‌اند) نسبت به غیر فعال‌سازی دستی آن‌ها وارد عمل می‌شوند. توجه به این نکته که انجام این اعمال ممکن است منجر به آسیب‌رسانی به عملکرد دستگاه ‌شود، حائز اهمیت است. هنگامی که برای اولین بار اپلیکیشنی را باز می‌کنیم، بخشی از داده‌های این اپلیکیشن در قسمت رم دستگاه ذخیره می‌شوند. به این معنا که در هنگام استفاده مجدد آن، این اپلیکیشن به دلیل وجود داده‌های که از قبل ذخیره شده‌اند سریع‌تر از دفعه اول بارگذاری می‌شود. بنابراین اگر شما این اپلیکیشن را از منوی Recent Apps حذف کنید و یا کش آن را پاک نمایید داده‌های ذخیره شده در رم نیز از بین خواهند رفت از این‌رو برای استفاده دوباره از اپلیکیشن مجددا نیاز به انجام فرآیند ذخیره بخشی از داده‌های آن در رم خواهد بود. توصیه می‌شود که تنها فقط در صورت نیاز به غیر فعال‌سازی کامل اپلیکیشن اقدام نمایید. برای مثال هنگامی که اپلیکیشن مصرف باتری بسیار بالایی دارد و یا اینکه با اجرای مداوم آن در پس‌زمینه منابع زیادی از دستگاه اشغال می‌شوند.

AndroidPIT-LG-G3-13-w782

 

استفاده از بیش از یک اپلیکیشن آنتی‌ویروس

اگر احساس می‌کنید که دستگاه اندرویدی شما نیازمند یک اپلیکیشن آنتی‌ویروس است باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که این چنینی منابع زیادی از جمله رم دستگاه را اشغال می‌کنند و مصرف باتری بسیار بالایی دارند. این نوع اپلیکیشن‌ها جزو اپلیکیشن‌های فشرده به حساب می‌آیند که به طور مداوم در پس‌زمینه دستگاه در حال اجرا خواهند ماند. استفاده از بیش از یک اپلیکیشن‌ آنتی‌ویروس به امنیت بیشتر دستگاه شما هیچ کمکی نخواهد کرد. اگر قصد استفاده از اپلیکیشن آنتی‌ویروس را دارید مطمئن شوید که از بین اپلیکیشن‌های موجود بهترین را انتخاب خواهید کرد و تنها از یک اپلیکیشن آنتی‌ویروس برای دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید.

androidpit-antivirus-w782

 

نادیده گرفتن به‌روز رسانی سیستم‌عامل

سیستم‌عامل گوشی هوشمند شما به منظور رفع نقایص امنیتی هرچند وقت یک‌بار نیازمند به‌روز رسانی است. به محض مطلع شدن از به‌روز رسانی، سیستم‌عامل خود را آپدیت کنید. در واقع حتی می‌توانید تنظیمات گوشی خود را به نحوی تغییر دهید که به محض دریافت آپدیت، به طور خودکار به‌روز رسانی دستگاه انجام شود. با انجام این عمل امنیت و عملکرد دستگاه شما بهتر و کارآمدتر خواهد شد.

 

دانلود اپلیکیشن از منابع غیر قابل اعتماد

فایل‌های APK سیستم‌عامل اندروید می‌توانند به نحوی دست‌کاری شوند که حاوی نرم‌افزار مخرب باشند و دستگاه شما را آلوده کنند. مطمئن شوید که اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را از منابع قابل اعتماد همانند گوگل پلی دانلود می‌کنید.

 androidpit-android-apk-w782

 

ری استارت نکردن و یا عدم راه‌اندازی مجدد گوشی‌های هوشمند

در رابطه با را‌ه‌اندازی مجدد گوشی‌های هوشمند موضوعات قابل بحثی بسیاری وجود دارد. با این‌حال راه‌اندازی مجدد گوشی هفته‌ای یک بار مفید است. از طرف دیگر با انجام این عمل داده‌های کش موقت حذف خواهند شد زیرا دیگر نیازی به آن‌ها نیست. گاهی اوقات نیز ممکن است حافظه مسدود شود و داده‌های موقت ذخیره شده حذف نشوند که این امر منجر به عملکرد کند دستگاه خواهد شد بنابراین با راه‌اندازی مجدد دستگاه می‌توان به طور موقت به بهبود سرعت عملکرد دستگاه نیز کمک کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32291 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/03/14 تعداد مشاهده: 2013
سافت گذر