کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316437 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربران آیفون بیشتر از اندرویدی ها پول خرج می کنند!

بسیاری از اپ های کنونی موجود در اپ استور ها در حال حاضر از امکان in-app purchases پشتیبانی می کنند و این یعنی کاربر می تواند بعد از نصب برنامه به صورت رایگان و یا استفاده از آن تا مدت محدود برای دسترسی به امکانات بیشتر از طریق خود برنامه و با کمک فروشگاه اپ (اپ استور یا گوگل پلی) اقدام به خرید کرده و برنامه را به صورت کامل در اختیار داشته باشد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازشهرخبر؛ اکنون که متوجه اصطلاح in-app purchases شدیم، باید گفت طبق آمار های موجود و منتشر شده در بیزینس اینسایدر کاربران اپل و آیفون هایش در ماه تا دو و نیم برابر اندرویدی ها برای اپ هایشان خرج می کنند، این یعنی برنامه نویس ها با توسعه و برنامه نویسی برای آیفون درامد بیشتری خواهند داشت و همین عامل باعث توسعه سریعتر و با کیفیت تر در برنامه های iOS شده است.

طبق اطلاعات و آمار موجود کاربران اپل با دست و دلبازی بیشتری از اپ های پولی استقبال می کنند. جالب اینجاست که برنامه نویس ها هم ترفند های خاص خودشان را برای دعوت کاربران به نصب برنامه های خود دارند و در بسیاری موارد حتی به دروغ در توضیحات برنامه هایشان از لفظ download for free و یا play for free استفاده می کنند اما پس از نصب برنامه برای دسترسی به امکانات بیشتر جیب کاربران را هدف قرار می دهند!

به عنوان مثال بازی معروفی نظیر Game of War به طور متوسط از هر کاربر مبلغ ۱۰۰ دلار را دریافت می کند و طبق آمار های منتشر شده بازیکن ها در بازی های کامپیوتری به صورت متوسط در سال ۲۰۱۵ تا ۵۰۰ دلار بابت بازی های in-app purchases  خرج کرده اند.

in app spending

طبق آمار و ارقام موجود در AppsFlyer که بازه اماری آن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر جهان می باشد کاربر های سرتاسر دنیا مبلغی معادل ۳۰۰ میلیون دلار را خرج اپ هایی کرده اند که  in-app purchases در آن ها به کاربران توصیه می شود. کاربران در ماه به صورت متوسط مبلغ ۹٫۶۰ دلار را خرج خرید برنامه کرده اند که in-app purchases را پشتیبانی می کند این عدد حدود ۲۰ برابر بیشتر از هزینه متوسط ماهیانه خرید برنامه هاست که به طور متوسط معادل ۰٫۵۰ دلار است.

آسیایی ها در ماه بیشترین وقت را در برنامه ها و اپ های موبایلی می گذرانند و البته به طور میانگین بیشترین زمان استفاده نزد کاربران آمریکای شمالی است! جالب است بدانید کاربران امریکای لاتین بیشتر از باقی کاربران دنیا برای خرید اپ ها پول خرج می کنند.

همین نکات و امار و ارقام باعث شده تا میل توسعه دهندگان به برنامه های موبایلی بیش از پیش به گزینه n-app purchases باشد و این روز ها کمتر با پیشنهادی نظیر pay to play مواجه هستیم!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32830 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: شهرخبر تاریخ خبر: 1395/04/14 تعداد مشاهده: 2126
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر