کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واتس‌اپ به‌زودی پشتیبانی از سیمبین را متوقف خواهد کرد

نسخه واتس‌اپ سیمبین کاربران زیادی ندارد؛ اما همین تعداد کاربران کم هم در آینده باید برای ارسال پیام از طریق واتس‌اپ، پلتفرم دیگری را انتخاب کنند چرا که واتس‌اپ به‌زودی پشتیبانی از سیمبین را متوقف خواهد کرد.


WhatsApp-symbian

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ واتس‌اپ طی پیامی به کاربران سیمبین اعلام کرد که نسخه سیمبین این اپلیکیشن پرطرفدار، زمستان امسال غزل خداحافظی را در این پلتفرم خواهد خواهند. به این ترتیب اگر کاربر واتس‌اپ در سیمبین هستید از تاریخ دوازدهم دی ماه امسال دیگر قادر به استفاده از این اپلیکیشن در سیمبین نخواهید بود.

از قرار معلوم واتس‌اپ سرورهای اختصاص داده شده با سرویس دهی برای نسخه سیمبین را پس از این تاریخ از مدار خارج خواهد کرد. در نگاه اول ممکن است این خبر ناراحت کننده به نظر برسد؛ اما واقعیت را باید در نظر داشت و به واتس‌اپ برای پشتیبانی از سیستم‌عاملی که مدت‌هاست از دور خارج شده، دست مریزاد گفت.

در پایان ذکر این نکته لازم است که عدم پشتیبانی واتس‌اپ در سیمبین به معنای عدم کارآیی کامل این سیستم‌عامل نیست، اما این خبر به این معناست که امیدی هم نمی‌توان دیگر به سیمبین داشت و اگر هنوز کاربر این سیستم‌عامل قدیمی و فرسوده هستید پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌های دیگری را بررسی کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32882 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/04/22 تعداد مشاهده: 1676
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید 1395/04/25 12:37
سلام
نویسنده و مدیر محترم سافت گذر میشه بفرمایید واتساپ کجاش از تلگرام بهتره واتساپ امنیت درست و حسابی نداره نال فیس بوک تمام اطلاعت و عکس و ویدیو ها کاربران در فضای وب منتشر می کنه کجاش خوبه هین دیروز اخبار منتشر کرد راجب رسولیی گفتگو های شنود مکالمات کاربران و خیلی از اشخاص که داد خیلی ها را در اورده پلیس فدرال امریکا و سازمان جاسوسی اطلاعاتی امریکا بر گوگل و فیس بوک نظارت دارند تمام اطلاعات و مکالمات را شنود می کنند شما اصلا سازنده واتساپ خودش یک ویروس نویس بوده و یک صهیونیست بوده است رنز گذاری و اضافه کردن تماس تصویری از اولش هم بازی بود واتساپ اورد به نظر بهترین و کاملترین پیام از لحاظ کیفیت و سرویس های رایگان لاین است اگه قرار باشه پیام رسانی جایگزین تلگرام بشه لاین مال کشور ژاپن است در خبار موثق یک اپراتور غول پیکر محسوب میشه در ژاپن قابلیت اشتراک گذاری عکس و تام لاین و مکالمه صوتی عالی از مکالمه واتساپ هم با کیفیت تر و مصرف نت کمتر با واتساپ تماس می گیری هر دقیقه ۵ مگ شارژ نت اینترنت می خوره ولی لاین همان کیفیت را با ۳۷۴ کیلوبایت شارژ بسته کم میشه از همه مهمتر تماس تصویری بسیار با کیفیت بالا در حد اسکایپ است با مصرف کم تر من تست با اینترنت فورجی ایرانسل تست کردم در ایمو تصویر شطرنجی میشد و کیفیت پایین و در اسکایپ به کندی و با تاخیر تماس برقرار میشد و نصرف بالا و سوما اصلا قطع و صل میشه لاین از همه انها تماسی سریع و روان و تصویر شفاف برقرار نی کرد ان وقت شما نیگید واتساپ ولتساپ توی خود برزیل فیلتر شده است لاین از هر لحاظ سرویس هایش و خدمات دهی بهتری دارد حداقل مال کشورهای غیر قابل اعتمادی مثل آنریکا یا اسرائیل نیست مال کشور پیشرفته ژاپن است