کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316256 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخصات فنی منتسب به پلی‌استیشن 4 نئو درز کرد

سونی پیش از این اعلام کرد که ساخت پلی‌استیشن ۴ نئو را در برنامه دارد؛ اما خبری از مشخصات سخت‌افزاری این کنسول به میان نیامده است، در این بین امروز شاهد افشا شدن مشخصات فنی منتسب به پلی‌استیشن ۴ نئو هستیم.


PlayStation-Neo

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ کنسول‌های بازی دنیای خاص خود را دارند و شرکت‌های سازنده کنسول باید برای حفظ مخاطبان تمام تلاش خود را به خرج دهند. پیش از این کنسو‌ل‌های بازی‌ در بازه‌ زمانی هشت تا ده سال عمر داشتند؛ اما با توجه به رشد فناوری و بالارفتن توقع گیمرها رفته رفته شاهد کاهش عمر این کنسول‌ها هستیم. کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی هم که برای خود در صنعت بازی‌های کامپیوتری برای خود یکه‌تازی می‌کند از این قاعده مستثنی نیست و به همین منظور سونی رسما اعلام کرده که نسخه‌ ارتقا یافته‌ای از کنسول پلی‌استیشن ۴ را با نام پلی‌استیشن ۴ نئو روانه بازار خواهد کرد. امروز نیز باخبر شدیم مشخصات فنی پلی‌استیشن ۴ نئو برملا شده است.

بر اساس این شایعات کنسول جدید سونی از همان‌ هسته‌های ملقب به Jaguar که در پلی‌استیشن ۴ به خدمت گرفته شده است استفاده می‌کند. البته ظاهرا هشت هسته پردازنده پلی‌استیشن ۴ نئو در فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز کار می‌کنند که با این حساب، از لحاظ سرعت از پلی‌استیشن ۴ ، سریع‌تر خواهد بود. جی‌پی‌یو این کنسول جدید نیز بهینه‌ شده است و از ۳۶ واحد محاسباتی که در فرکانس ۹۱۱ مگاهرتز کار می‌کند بهره گرفته است. با این حساب انتظار می‌رود پردازنده گرافیکی این کنسول حدود ۲.۳ برابر بهینه‌تر شده باشد.

به لحاظ رم نیز انتظار می‌رود در پلی‌استیشن ۴ نئو از همان مقدار ۸ گیگابایت رم نوع GDDR5 استفاده شود، البته پهنای باند برای انتقال اطلاعات در این رم بیشتر است و به مقدار ۲۱۸ گیگابیت افزایش یافته است، بد نیست بدانید این میزان در پلی‌استیشن ۴ برابر با ۱۷۴ گیگابیت در ثانیه بود. بر اساس مشخصات فنی که از کنسول پلی‌استیشن ۴ نئو به بیرون درز پیدا کرده است، دو کنسول جدید و قدیمی پلی‌استیشن ۴ به لحاظ فضای ذخیره سازی با یکدیگر تفاوتی ندارند و پلی‌استیشن ۴ نئو در دو ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه خواهد شد.

عناوین زیادی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ ساخته شده است و بازی‌های زیاد دیگری نیز برای این کنسول در دست ساخت است، با این حساب بعید به نظر می‌رسد سونی به این راحتی قید پلی‌استیشن ۴ را بزند و عناوین جدید تنها با کنسول پلی‌‌استیشن ۴ نئو سازگار باشند. به این ترتیب انتظار می‌رود هر دو کنسول در بازار به فروش برسند.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که هنوز مشخصات رسمی پلی‌استیشن ۴ نئو منتشر نشده است؛ و ممکن است در زمان رونمایی این کنسول جدید سونی، شاهد تغییراتی در این مشخصات فنی ذکر شده باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32906 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/04/26 تعداد مشاهده: 1974
سافت گذر