کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌ هایی جدید نکسوس‌ های 2016 فاش شد

به نظر می‌رسد که گوگل برای طراحی نکسوس‌های آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد. در تازه‌ترین خبر‌ها، سه ویژگی نکسوس‌های بعدی فاش شده است.

ویژگی‌ هایی جدید نکسوس‌ های 2016 فاش شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ درباره نکسوس‌های آینده زیاد شنیده‌ایم، شاید مهم‌ترین آن‌ها به‌روزرسانی اندروید ۷ یا نوقا باشد که همراه با این محصول ارائه می‌شود. همه ما گمان می‌کردیم که تلفن‌های همراه نکسوس به همان نسخه از اندروید نوقا مجهز هستند که دیگران دریافت می‌کنند، اما اخیرا اطلاعاتِ به دست آمده نشان می‌دهد که این گوشی‌ها دارای ویژگی‌های خاص نرم‌افزار‌های هستند. در اینجا نگاهی به این ویژگی‌ها خواهیم داشت.

اول از همه این‌که قسمت تنظیمات به دو بخش تقسیم می‌شود. یکی برای تمامِ تنظیمات و دیگری برای پشتیبانی. حالا این قسمتِ پشتیبانی چه کاربردی دارد؟ به گفته وب‌سایت Android police، این قسمت به شما امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش را با قسمت پشتیبانی کاربران می‌دهد. اگر شما مشکلی با نرم‌افزارِ تلفن‌همراه خود داشته باشید، می‌توانید با قسمتِ پشتیبانی سریعا ارتباط برقرار کنید و آن‌ها می‌توانند مشکل شما را به شکل تصویری دیده و گام‌به‌گام برای حل آن پیش بیایند.

nexus 2016

Night Light یا نورِ شب یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه‌های Nexus  است. این ویژگی طراحی شده تا پیکسل‌های آبی رنگ را در شب، برای دید‌ بهتر خاموش کند.  حالتِ شب، پیش از این در پیش‌ نمایش توسعه دهندگان اندروید ۷ امتحان شده بود اما به دلیل مشکلات اجرا و باگ حذف شد. اما با کنترل سخت‌افزار و نرم‌افزار توسط گوگل در دستگاه‌های نکسوس، توانستند این قابلیت را در یک نرم‌افزاری با سطح پایین‌تر اجرا کنند، با این کار عملکرد Night Light بسیار روان‌تر شد. کاربران حتی می‌توانند این ویژگی را بنا به طلوع و غروب خورشید تنظیم و زمان‌بندی کنند.

آخرین ویژگی که فاش شد، یک ژست (gesture ) جدید برای فعال کردن صفحه نمایش Ambient است، Ambient Display راهی برای مشاهده زمان، تاریخ و اعلان‌ها بدون روشن کردنِ کامل صفحه نمایش است. در حالت فعلی، این حالت از صفحه نمایش، با یک اعلانِ جدید یا بلند کردن گوشی توسط کاربر برای چک کردنِ آن، فعال می‌شود. اما با این ویژگی جدید، Ambient Display با دوبار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش خاموش توسط کاربر، فعال می‌شود.

گوگل اشاره کرده است که طراحی نکسوس‌های آینده منحصر به فرد و کم‌ نظیر‌تر خواهد بود و به وضوح مشخص است که این شرکت در حال تلاش برای رسیدن به این هدف است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33187 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/16 تعداد مشاهده: 1540
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر