کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316463 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خوشحالی کاربران از اقدام جدید گوگل در جیمیل

گوگل با ارائه دو قابلیت امنیتی جدید خیال کاربران را از لحاظ امنیت جی‌میل راحت کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازکلیک، گوگل با اعلام این خبر در روز چهارشنبه، تمام کاربران اعم از کاربران جی‌میل اندروید و دسکتاپ را خوشحال کرد. روال جدید جی‌میل بدین صورت است که اگر کاربران پیامی دریافت کنند که قابلیت احراز هویت نداشته باشد، در کنار پیام به جای نمایش تصویر پروفایل، یک علامت سوال قرمز قرار داده می‌شود. این در حالی است که کاربران توسط دو سیستم SPF که مخفف Sender Policy Framework است و نیز DKIM که مخفف DomainKeys Identified Mail است، احراز هویت می‌شوند.

مارک هانگ، تحلیل‌گر گارتنر گفت: بدافزارها و فیشینگ همچنان یکی از مشکلات اساسی کاربران ایمیل است. اگر چه هشدارهای امنیتی جدید گوگل از دیدگاه تکنولوژی آن‌قدر ها هم نوین نیست، اما برای کمک به کاربرانی که از این نوع حملات و خطرات بی اطلاع هستند بسیار کارگشا است.

بر اساس پست جدید گوگل در وبلاگ، در صورتی که کاربران یک لینک حاوی یک آدرس به سمت یک سایت مشکوک به فیشینگ، بدافزار و یا یک نرم افزار ناخواسته دریافت کنند، با کلیک کردن بر روی لینک مذکور یک هشدار دریافت می‌کنند.

گزارشات حاکی از این است که کاربران جی‌میل پیش از این نیز قادر بودند با کلیک بر روی فلش سمت پایین نزدیک نام فرستنده، احراز هویت نامه مذکور را مشاهده کنند.  ایمیل‌های تایید شده یک سربرگ Signed-By به کاربر نمایش می‌دهند که حاوی دامنه فرستنده است و نیز یک سربرگ Mailed-By دارد که نام دامنه را ارائه می‌کند. بنابراین، به‌روز‌رسانی جدید گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا ساده‌تر از قبل از این امکان امنیتی بهره‌مند شوند.

گوگل اضافه کرد که تمام ایمیل‌های آسیب دیده ذاتا خطرناک نیستند، اما با اقدام جدید گوکل، کاربران بیشتر هواس خود را برای واکنش به ایمیل‌های مشکوک جمع می‌کنند.

شایان ذکر است که پروتکل‌های جدید امنیتی در روز چهارشنبه بر روی تمام نسخه‌های وب جی‌میل اعمال خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33303 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1395/05/25 تعداد مشاهده: 1631
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر