کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316286 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی ایکس باکس وان اس؛ محصولی که دیر به بار نشست

به گزارش سافت گذر به نقل ازدیجی رو؛ چندی پیش مایکروسافت نسخه بهبود یافته از نسل آخر کنسول خود با نام ” ایکس ‎باکس وان اس ” را روانه بازار کرد. محصولی که شاید اگر مایکروسافت کمی زودتر از آن رونمایی می‎کرد، شانس بیشتری در مقابل پلی‎استیشن سونی داشت. در این محصول شاهد طراحی جذاب‎تر نسبت به نسل قبل، حافظه ذخیره‎سازی بیشتر، کنترلرهای جدید و پشتیبانی از رزولوشن 4K هستیم. این کنسول در سه مدل با حافظه‎های داخلی 500 گیگابایت، 1 و 2 ترابایت عرضه می‎شود که ارزان‎ترین مدل 250 دلار و گران‎ترین مدل 400 دلار قیمت دارند. تاکنون باندل‎هایی مانند Halo و Madden 17 برای این محصول عرضه شده و انتظار می‎رود در ماه‎های آینده باندل عناوین دیگری مانند Gears of War 4 نیز عرضه شود.

0

متاسفانه به دو دلیل نسخه جدید کنسول مایکروسافت ارزش خرید بالایی ندارد. اولین دلیل به تغییرات بسیار کم صورت گرفته در آن مربوط می‎شود که دارندگان نسخه معمولی ایکس‎باکس وان را چندان ترغیب به خرید نسخه جدید نمی‎کند. مهم‎تر آن است که مایکروسافت وعده داده نسل جدید کنسول بازی خود که با نام پروژه اسکورپیو شناخته می‎شود را در اواخر سال آینده معرفی کند. انتظار می‎رود نسل جدید تغییرات چشم‎گیری در بخش گرافیک داشته باشد و به طور کامل نیز از واقعیت مجازی پشتیبانی کند. به همین دلیل ممکن است کاربران ترجیح بدهند اکنون دست به خرید نزنند تا بتوانند سال آینده محصولی بسیار پیشرفته‎تر را خریداری نمایند.

2

طراحی کوچک‎تر و آراسته‎تر

ایکس‎ باکس جدید حدود 40 درصد نسبت به نسل قبلی خود کوچک‎تر است در حالی که منبع تغذیه آن نیز به صورت داخلی طراحی شده است. از نظر ظاهر نیز با زیباترین ایکس‎باکسی که تاکنون معرفی شده است مواجه هستیم. XBOX One S هم‎چنین می‎تواند به صورت عمودی نیز مورد استفاده قرار گیرد. البته برای قرار دادن دستگاه در حالت عمودی به یک پایه نیاز دارید که در نسخه 2 ترابایتی در جعبه قرار گرفته است ولی در نسخه‎های دیگر باید با هزینه 20 دلار به صورت جداگانه خریداری شود.

xbox-one-s10

پشتیبانی از 4K و HDR

مایکروسافت پشتیبانی از رزولوشن 4K و حالت HDR را به کنسول جدید خود اضافه کرده است که شاید تنها تغییر در بخش گرافیکی دستگاه محسوب شود. البته برای استفاده از این قابلیت‎ها باید یک تلویزیون با پشتیبانی از این رزولوشن را نیز داشته باشید. هم‎چنین باید توجه کرد که محتوای 4K هنوز سهم زیادی از بازار را تصاحب نکرده است ولی انتظار می‎رود در آینده‎ای نزدیک رشد زیادی داشته باشد. در حال حاضر سرویس‎های استریم ویدیوی آنلاین مانند آمازون و نت‎فلیکس محتوای 4K را ارائه می‎کنند که میزان بسیار زیادی از پهنای باند را اشغال می‎کند. البته این محتوا از طریق دیسک‎های بلو-ری نیز در دسترس است. تاکنون بازی‎های بسیار کمی با پشتیبانی از HDR معرفی شده‎اند که هیچ کدام از آن‎ها نیز عرضه نشده‎اند. از مهم‎ترین این عناوین می‎توان به Gear of War 4 و Forza Horizon 3 اشاره کرد.

xbox-one-s07

کنترلر با طراحی جدید

کنترلر ایکس‎ باکس وان اس نیز مانند بدنه آن دچار تغییراتی در طراحی شده است. این کنترلر نسبت به نسخه قبلی دارای یکپارچگی بیشتری است و پهنای نوار بالایی آن نیز کمتر از قبل شده است. کنترلر جدید ایکس‎ باکس وان اس از بلوتوث نیز برای اتصال بهره می‎برد. با لطف پشتیبانی از بلوتوث دیگر برای استفاده از کنترلر بر روی رایانه نیازی به دانگل جداگانه نیست. در سوی دیگر جنس بدنه کنترلر مانند قبل نیست و حس یک محصول گران قیمت و با کیفیت را منتقل نمی‎کند.

3فرستنده و گیرنده مادون قرمز

ایکس ‎باکس وان اس همانند نسل‎های قبلی خود از گیرنده مادون قرمز برای ارتباط با ریموت کنترل استفاده می‎کند. اما قابلیت جدید اضافه شده به آن فرستنده مادون قرمز است که به کمک آن می‎توان دیگر وسایل الکترونیکی موجود در اتاق را کنترل کرد.

با این که طراحی Xbox One S دچار دگرگونی شده اما مایکروسافت هیچ یک از قابلیت‎هایی که در نسل‎های قبلی حضور داشته اند را از وان اس حذف نکرده است. پورت‎هایی که در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته‎اند کمابیش مشابه نسخه اصلی ایکس‎باکس هستند. البته پورت کینکت از ایکس ‎باکس وان اس حذف شده است و برای اتصال کینکت به ایکس‎باکس باید یک رابط 40 دلاری را خریداری کنید. هم چنین دو پورت HDMI که یکی برای ورودی و دیگری برای خروجی تصویر استفاده می‎شوند نیز در محصول جدید تعبیه شده‎اند.

xbox-one-s17(1)

ایکس ‎باکس وان اس تمام عناوینی که تاکنون برای نسخه معمولی ایکس ‎باکس منتشر شده را اجرا می‎کند. هم‎چنین لیست بازی‎های ایکس‎باکس 360 که بر روی ایکس‎باکس وان نیز اجرا می‎شود در دسترس گیمرها قرار دارد. مایکروسافت ظاهر رابط کاربری خود را نیز به‎روزرسانی کرده و پشتیبانی از دستیار صوتی خود (کورتانا) را به وان اس اضافه کرده است که برای ارتباط با آن به هدست دارای میکروفون نیاز دارید. در آینده نزدیک نیز قابلیت Cross-Play نیز به ایکس‎باکس اضافه خواهد شد و گیمرهای کنسول و رایانه‎های شخصی می‎توانند برخی عناوین خاص را به طور مشترک تجربه کنند.

در پایان باید گفت اگر صاحب یک تلویزیون 4K نیستید و یا در حال حاضر نسخه قبلی ایکس ‎باکس را دارید نیازی به خرید ایکس باکس وان اس نخواهید داشت. حتی اگر کنسول ایکس ‎باکس ندارید نیز بهتر است سری قدیمی آن را تهیه کنید زیرا با آمدن واس اس سری قبلی دچار افت قیمت شده است. به طور کل به طرفداران کنسول‎های مایکروسافت توصیه می‎شود تا سال آینده صبر کنند تا بتوانند نسل جدید محصولات مایکروسافت که گفته می‎شود به طور کامل از واقعیت مجازی پشتیبانی می‎کند را خریداری نمایند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33322 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: دیجی رو تاریخ خبر: 1395/05/26 تعداد مشاهده: 3851
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر