کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گوگل رتبه وب سایت های با تبلیغات آزار دهنده و پاپ آپ را پایین می‌آورد

اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که در زمان وبگردی از سایت‌هایی با پاپ آپ‌های متعدد به ستوه آمده‌اید، گوگل خبر خوشی برای شما دارد. غول جستجو امروز اعلام کرد که رتبه‌ی سایت‌هایی که تبلیغات آزار دهنده و پاپ آپ را برای کاربران نمایش می‌دهند، در نتیجه‌ی جستجو پایین‌تر از سایر وب‌سایت‌ها قرار خواهند گرفت.

گوگل رتبه وب سایت ها با تبلیغات آزار دهنده و پاپ آپ را پایین می‌آورد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گوگل اعلام کرده که در نتایج جستجوی خود، رتبه‌‌ی وب‌سایت‌هایی که از تبلیغات آزاردهنده و پاپ آپ‌ استفاده می‌کنند از سایر وب‌سایت‌ها پایین‌تر قرار خواهد گرفت.

البته باید به این نکته اشاره کرد که این سیاست در نسخه‌ی موبایل وب‌سایت‌ها به کار گرفته شده و فقط در مواردی اعمال می‌شود که تبلیغات بخش بزرگ یا کل صفحه را اشغال کرده و در واقع کل محتوا را غیرقابل استفاده می‌کنند. همچنین باید به وب‌سایت‌هایی اشاره کرد که سعی دارند تبلیغات را بخشی از محتوای اصلی نمایش دهند. برای مثال در برخی از موارد، تبلیغات دقیقا زیر تیتر اصلی قرار می‌گیرند تا این موضوع را در خوانندگان و کاربران القا کنند که تبلیغات بخشی از ساختار اصلی صفحه‌ای است که از آن بازدید می‌کنند.

البته این موضوع برای تمام پنجره‌ها صادق نیست، برای مثال از نظر گوگل بنرهایی که می‌توان آن‌ها را به راحتی بست در کنار تایید سن و سال کاربر و باکس‌های مخصوص لاگین از این قاعده مستثنی خواهند بود.

گوگل همچنین لیبل Mobile Friendly را در نتایج جستجو نمایش نمی‌دهد، چراکه براساس آمارهای ارائه شده توسط غول جستجو، قریب به ۸۵ درصد از وب‌سایت‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33434 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/03 تعداد مشاهده: 2103
سافت گذر