کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316346 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار تصاویر و مشخصات جدید از شیائومی می نوت 2

می نوت ۲ نام یکی از محصولات جدید کمپانی چینی شیائومی است که به زودی معرفی خواهد شد. تاکنون تصاویر، مشخصات و شایعات مختلفی در مورد این گوشی منتشر شده‌ است. یکی از این شایعات حاکی از آن است که Mi Note 2 اولین گوشی شیائومی مجهز به ۶ گیگابایت رم خواهد بود. به تازگی نیز تصاویر و مشخصات جدیدی از این گجت فاش شده‌ است.

انتشار تصاویر و مشخصات جدید از شیائومی می نوت 2

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛بر اساس اطلاعاتی که درباره‌ی Xiaomi Mi Note 2 منتشر شده‌، ظاهرا این دستگاه اولین گوشی شیائومی خواهد بود که به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز است. تصویر به دست آمده از نتایج بنچمارک این گوشی نشان می‌دهد که حد‌اقل یکی از نسخه‌های آن به این حافظه‌ی رم مجهز خواهد بود.

mi note 2

تصویر منتشر شده مشخصات دیگری از این گوشی را نیز فاش می‌کند. به طور مثال پردازنده‌ی تایید شده برای می نوت 2 در این تصویر، اسنپدراگون ۸۲۰ است. در حالی که پیش از این احتمال استفاده از اسنپدراگون ۸۲۱ برای این گوشی مطرح شده بود. همان طور که در تصویر مشخص است، سیستم‌عامل این گوشی اندروید ۷.۰ نوقا است که با رابط کاربری MIUI 8.6.8.26 عرضه خواهد شد. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت خواهد بود که ۵۲.۸ گیگابایت از آن در دسترس کاربر است. البته به نظر می‌رسد نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی می نوت ۲ نیز عرضه شود.

یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی برای این گوشی در نظر گرفته شده که طبق تصاویر منتشر شده، به احتمال زیاد از لبه‌های خمیده مانند گلکسی نوت ۷ بهره خواهد برد. البته این تصاویر در حد شایعه هستند و نمی‌توان آنها را به عنوان تصاویر نهایی می نوت ۲ در نظر گرفت. با نزدیک شدن به مراسم IFA 2016 در برلین، انتظار کاربران برای مشاهده‌ی محصولات جدید کمپانی‌ها مانند می نوت ۲ نیز به پایان خواهد رسید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33513 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/07 تعداد مشاهده: 1577
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر