کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گزارش مالی اچ‌تی‌سی: افزایش درآمد، کاهش ضرر

شرکت اچ تی سی نیز همچون دیگر غول‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند ساعاتی پیش گزارش مالی سه ماه پایانی سال 2016 خود را منتشر کرد که آمار ارقام آن نشان می‌دهد تایوانی‌ها سرانجام راه افزایش درآمد را درست تشخیص داده‌اند.


htc-q3-results-revenue-rises-losses-shrink

به گزارش سافت گذر و به نقل ازفارنت؛ بر این اساس جدیدترین گزارش مالی اچ‌تی‌سی نشان می‌دهد که این شرکت تایوانی در سه ماه پایانی سال 2016 موفق به کسب درآمد 700 میلیون دلاری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد و نسبت به سه ماه قبلی بیش از 18 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این در مدت زمان مذکور، سود خالص این شرکت نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش یافته و به رقم 63 میلیون دلاری رسیده که پس از کسر مالیت به 59 میلیون دلار می‌رسد.

این گزارش نشان می‌دهد که استراتژی تمرکز و عرضه بر روی محصولات مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی توانسته سرانجام اچ‌تی‌سی را از ضرردهی‌های پیاپی نجات دهد. لازم به یادآوری است که هدست واقعیت مجازی HTC Vive این شرکت به تازگی توانسته است جوایز متعددی را از سوی T3 به عنوان بهترین گجت واقعیت مجازی سال کسب کند.

مدیر عامل اچ‌تی‌سی Cher Wang: ما بسیار خرسندیم که پرچم‌دار اچ تی سی 10 و هدست واقعیت مجازی HTC Vive در بازار با فروش بسیاری خوبی همراه بوده‌اند. ما در این مدت تمرکز خود را بر روی بازطراحی و مهندسی پیشرفته محصولاتمان معطوف کرده‌ایم. در این سه ماه ما فروشگاه آنلاین VIVEPORT را راه اندازی و توسعه داده‌ایم که انواع فایل‌های سازگار با فناوری واقعیت مجازی را ارائه می‌کند و از این موضوع که افراد مختلف از سرتاسر جهان اکنون قادر هستند مرزهای تخیل را با این فناوری رد کنند بسیار شادمان هستیم.

البته دلیل دیگر افزایش درآمد این شرکت در سه ماهه مذکور، ایجاد فروشگاه نرم‌افزاری آنلاین VIVEPORT بوده که ارائه دهنده انواع محتویات سازگار با هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی است. در پایان این گزارش همچنین از گوشی‌های سری پیکسل گوگل نیز که توسط اچ تی سی تولید شده‌اند، به عنوان یکی دیگر از دلایل افزایش سود خالص تایوانی‌ها در انتهای سال 2016 یاد شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34244 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/08/07 تعداد مشاهده: 1561
سافت گذر