کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولیدکنندگان چینی پنل OLED مورد نیاز اپل را تأمین می‌کنند

با توجه به افزایش تقاضا برای پنل‌های OLED در سال‌های آینده، تحلیل‌گران از احتمال ورود تولیدکنندگان پنل OLED چینی به چرخه‌ی تأمین اپل سخن می‌گویند.

تولیدکنندگان چینی پنل OLED مورد نیاز اپل را تأمین می‌کنند

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ پس از انتشار اخباری در مورد استفاده از پنل OLED در نسل بعدی آیفون‌های اپل، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد افزایش تقاضا برای این پنل‌ها باشیم. اپل در نسخه‌‌های قبلی آیفون از وجود نمایشگر LCD بهره می‌برد، اما به نظر می‌رسد این کمپانی تصمیم گرفته است حداقل در یک نسخه از آیفون‌هایش، پنل OLED به کار گیرد که همین موضوع باعث افزایش تقاضا و محدودیت در عرضه‌ی این محصول خواهد شد. البته استفاده از پنل OLED محدود به یک نسخه‌ی آیفون ۸ نیست و انتظار می‌رود از سال‌های بعد، اپل به‌طور کامل استفاده از ال‌سی‌دی را کنار بگذارد و از OLED استفاده کند.

شایعات حاکی از آن هستند که اپل نیاز خود به پنل‌های OLED را از طریق سامسونگ مرتفع خواهد کرد، حال آنکه ظرفیت تولید سامسونگ محدود است و به‌سختی می‌تواند نیاز اپل و خود را تأمین کند. سامسونگ تا امروز در کنار تأمین نیاز گوشی‌های تولیدی خود، پنل‌های مورد نیاز سایر کمپانی‌ها را نیز تأمین می‌کرد، اما با ورود اپل دیگر جایی برای سایر تولیدکنندگان نیست و اپل تمام موجودی سامسونگ را به خود اختصاص خواهد داد. به گزارش IHS، با توجه به عدم توانایی سامسونگ در تأمین نیاز چینی‌ها، کمپانی‌های چینی به کمپانی‌های هم‌وطن خود مراجعه کرده و آزمایش محصولات محلی را در دستور کار قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده؛ تقاضای بالا برای پنل‌های OLED در بازار چین، اختصاص به دو کمپانی اپو و ویوو دارد. پیش‌بینی‌ها حکایت از این دارند که برند‌های بزرگی نظیر میزو، جیونی، لنوو، هواوی و شیائومی نیز در سال ۲۰۱۷ میلادی به استفاده‌ی گسترده از پنل‌های OLED روی خواهند آورد. IHS پیش‌بینی می‌کند استفاده از پنل‌های OLED در چین طی سال ۲۰۱۷ به بیش از ۱۳.۶ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

IHS همچنین به این نکته اشاره کرده است که در صورت توانایی کمپانی‌های چینی برای تأمین تقاضای بازار و همچنین عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت هم‌رده با پنل‌های سامسونگ، چینی‌ها می‌توانند وارد چرخه‌ی تولید تقاضای اپل شوند. البته استفاده از پنل OLED در ردمی پرو شیائومی که محصول تولیدکنندگان چینی است، نشان از این دارد که محصولات چینی نیز حرفی برای گفتن دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34952 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/06 تعداد مشاهده: 1436
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر