کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316139 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تیم کوک: اپل هیچ راهی جز شکایت علیه کوالکام نداشت

مدیرعامل اپل اعلام کرده است که در قضیه‌ی شکایت این شرکت از کوالکام هیچ راه دیگری برای کوپرتینویی‌ها وجود نداشت.

تیم کوک: اپل هیچ راهی جز شکایت علیه کوالکام نداشت


به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛تیم‌ کوک
، مدیرعامل اپل در رویداد مربوط به گزارش مالی این کمپانی برای سه‌ماهه آخر ۲۰۱۶، در پی اعلام خبر شکایت این شرکت از کوالکام، اعلام کرد اپل هیچ راهی به غیر از طرح دعوی با کمپانی سازنده چیپ نداشته است.

تیم کوک در پاسخ به سؤال یکی از تحلیل‌گران در مورد شکایت بلند بالای اپل از کوالکام گفت: «این اقدام از آنجا صورت گرفت که هیچ راه دیگری برای اپل وجود نداشت.» وی در ادامه اعلام کرد کوالکام برای حق امتیازهایی که هیچ ارتباطی با آن‌ها ندارد، پول دریافت کرده است. کوک همچنین گفت: « اپل بابت تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته‌ی خود مثل تاچ آی‌دی و نمایشگرهای پیشرفته کسب درآمد می‌کند و این در حالی است که کوالکام بابت کارِ نکرده پول به دست می‌آورد.»

تیم کوک برای توضیح شرایط به وجود آمده می‌گوید: « این وضعیت مثل زمانی است که فرضا قصد خرید یک کاناپه داشته باشید و فروشنده با توجه به بزرگی خانه‌ای که می‌خواهید کاناپه را در آن بگذارید، از شما مبلغ اضافه‌ای دریافت کند. از نظر ما این شرایط منطقی نیست و غیر از شکایت راهی دیگری در پیش روی اپل نبوده است.»

اپل اوایل ماه جاری یک پرونده‌ی یک میلیارد دلاری علیه کوالکام به دادگاه برده است. در این شکایت اعلام شده که کوالکام بابت استفاده‌ از پتنت‌های معمولی، مبلغی بیش از حق خود را از کوپرتینویی‌ها دریافت کرده است. شکایت اپل در حالی مطرح شد که قبلا نیز پرونده‌ی مشابهی از طرف کمیسیون تجارت فدرال آمریکا علیه کوالکام باز شده بود.

کوک در ادامه‌ی سخنان خود گفت: «کوالکام هم‌اکنون یک میلیارد دلار به ما بدهکار است و باید این مبلغ را  پرداخت کند. باید برای دیدن تبعات این موضوع صبر کرد. من علاقه‌ای به طرح دعوی در دادگاه ندارم؛ ولی در این شرایط چاره‌ای جز این کار برای اپل وجود نداشت.»

کوالکام از اعلام پاسخ فوری به این خبر خودداری کرده است. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35453 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/14 تعداد مشاهده: 926
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر