کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر رندری از ال‌ جی جی 6 با بدنه فلزی فاش شد

تصاویر رندر جدیدی از ال‌جی جی 6 که بدنه‌ی فلزی و طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهند، فاش شده است.

تصاویر رندری از ال‌ جی جی 6 با بدنه فلزی فاش شد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛هفته‌ی گذشته، در خبرهای متعدد تصاویری از پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ ال‌جی یعنی G6 منتشر شد. برخی از تصویرها، این گوشی را با قاب پشتی شیشه‌ای نشان می‌دادند و برخی دیگر، طراحی فلزی را برای بدنه و قاب پشتی آن نمایان کردند.

ال‌جی نمی‌تواند در پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود از به‌روزترین پردازنده‌ی جهان یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کند. دلیل این امر قراردادی است که سامسونگ با کوالکام امضا کرده و حق اولین استفاده از این پردازنده را به گوشی گلکسی اس ۸ خود اختصاص داده است. البته پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ که در جی ۶ استفاده خواهد شد نیز یک پردازنده‌ی قوی است؛ اما قطعا همه‌ی کاربران دوست دارند پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ شرکت محبوب خود را با بهترین پردازنده‌ی موجود امتحان کنند.

تصاویر رندر منتشرشده‌ از LG G6، این گوشی را درون قاب محافظ شرکت Ringke نشان می‌دهند. از آنجایی که این قاب محافظ یک بامپر است، تصاویر منتشرشده جزئیات دقیقی از این گوشی نشان می‌دهند. اگر این تصاویر واقعی باشند، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که بدنه و قاب پشتی جی 6 قطعا از جنس فلز خواهد بود. هیچ دکمه‌ی فیزیکی در جلوی این گوشی به چشم نمی‌خورد و دوبین دوگانه‌ی آن نیز در دو طرف فلش قرار گرفته است. در زیر بخش دوربین، سنسور اثر انگشت و در پایین قسمت پشتی نام G6 حک شده است.

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت چپ و اسلات سیم‌کارت در سمت راست این گوشی جانمایی شده‌اند. خطوط آنتن و درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در بالای گوشی به چشم می‌خورند. در پایین دستگاه، پورت یو‌اس‌بی نوع C به همراه درپوشی برای محافظت از آن مشاهده می‌شود. ال‌جی جی ۶ با گواهینامه‌ی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار IP67 یا IP68 عرضه خواهد شد. با توجه به تصاویر می‌توان پیش‌بینی کرد که این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

ال‌جی جی ۶ در MWC 2017 و در تاریخ ۲۶ فوریه رونمایی خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35525 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/18 تعداد مشاهده: 1768
کلید واژه ها: ,
سافت گذر